• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Snorky
    Waomi skrev 2007-12-11 16:11:14 följande:
    Har inte sett d orangea plysch brallorna som ligger i bildtråden på lindex. Är d nya??
    ja, det har kommit massa nya färger... tror det är 6 nya färger!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • annlu748
    Waomi skrev 2007-12-11 16:11:14 följande:
    Har inte sett d orangea plysch brallorna som ligger i bildtråden på lindex. Är d nya??
    På Lindex i Globen var dom inte ens uppackade än, så dom fick glatt gå och hämta ut dom när jag kom och frågade efter dom. =) Så jag skulle tippa på att dom är nya för denhär veckan =)
  • Snorky
    cocacarro skrev 2007-12-11 16:17:08 följande:
    Snorky: De gröna velourbyxorna, var de mörkgröna eller mer som det gröna på den lila bodyn med stora prickar?
    de är inte i den gröna nyansen som på lila bodyn tyvärr... utan de är mer klargröna... typ gräsgröna. (som kappahls stjärnset, jacka o byxa, i velour om du sett det?) Tyckte öht det var mycket "nya" färger som inte lindex använt sig av i höst, undra om det är färger som kommer i vårens kollektion?!?
  • cocacarro

Snorky: Äsch då, får väl sluta hoppas att det ska dyka upp såna gröna byxor då Får hoppas det kommer lite nya snygga överdelar att matcha med snart då. Speciellt på killarnas sida tycker jag t3b2 är riktigt tråkigt.

• cocacarro

Snorky: Äsch då, får väl sluta hoppas att det ska dyka upp såna gröna byxor då Det hade ju varit så snyggt till annars men men. Får hoppas det kommer lite nya snygga överdelar att matcha dessa byxorna med då. Speciellt på killarnas sida tycker jag t3b2 är riktigt tråkigt.

• annlu748

Hittade en jättefin gul body idag på Lindex med bruna kanter och bruna griaffer, såå fin. Vet inte om den är ny men kika efter den den var verkligen jättefin. (bild finns i bildtråden)

citat: "En mamma är bara en liten flicka som råkat blivit stor"
  • Snorky
    jummie skrev 2007-12-11 09:09:43 följande:
    Ähh klart att man vill ha de färgerna men det utesluter ju inte andra! Jag skulle vilja ha ett par knallröda mysbyxor till min son. Eller nån annan kul färg..fasen lila kan väl pojkar ha? Tycker det är trist att man ska behöva gå över till tjejsidan o köpa färger..för att inte tala om att man ska behöva gå upp två strl om en pojke ska ha dom klädernaSka nog mailbomba klagomål till dom
    vad spelar det för roll vilken sida man köper kläderna ifrån? o vad spelar det för roll om man behöver köpa större storlekar?? jag förstår faktiskt inte resonemanget. Sen håller jag dock med att det är skittrist att de mesta "pojkkläderna" görs i tråkiga färger... men det är ju inte värre än att köpa från flick, mkt är unisex. Jag hade tyckt det vore bäst om det inte fanns några flick- o pojkavdelningar öht (som på tex. po.p) utan att alla fick välja själva vad de skulle sätta på olika kön... det är rent larvigt att butikerna ska "bestämma" vilket plagg, färg, material som passar könen bäst.
  • Milla med killar

Snorky:
    Spännande med nya velorisar Tyckte du de gröna var lik Meandi lime plyschisar?

• NeWil
    xenaa skrev 2007-12-11 09:27:40 följande:
    aaaa har de fått in lite färglada byssor nu. måste åka in o kika på domfast handla blir de nästa vecka. har hadnlat julklappar så man får vänta tills pengarna kommer på fredag nästa vecka wiiiiiiii
    har du varit inne och kikat än? jag vill med ha nya velourisar till min lillkille (som tydligen har samma namn som din) men orkar inte åka till lindex för att kolla ser att vi bor i samma stad sååå...
  • Snorky
    annlu748 skrev 2007-12-11 15:56:40 följande:
    Jag var och kollade in de oranga velourisarna idag men dom var väldigt ljust oranga...hoppas någon lägger in en bild så ni får se dem. Jag hade hoppats att det skulle vara en orange som hade matchat typ bodysen med oranga hundar eller den med oranga gitarrer =(  Så det blev inga för vår del.
    kan rekomendera det tvåpacket med byxor som jag köpte från kappahl idag... där har du en orange färg som funkar ihop med mkt av Lindex bodysar!! Därav att jag köpte det packet... och sen var det ju rea också! Inte helt fel... de är iaf med på bilden jag la in i bildtråden.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2