• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2007-12-10 23:10:32 följande:
    orange och lila???  DET måste jag ha! var det såndana ta tre betala för två eller??
    De nya rosa och blå fanns på Lindex triangeln idag så det är bara hoppas på att de lila och orange dyker upp där med!
  • jummie

Meeen vilket fusk!! Varför får inte de större barnen (framförallt pojkarna) mer färgglada byxor på sitt t3b2 ställ?!?!

Det finns ju bara grå-blå-svart på hela stället..skittrist

*vill oxå ha orange*

• syrra
    jummie: jag har beklagat mig varje gång jag handlat sedan -97 på lindex ang färgerna på pojkavdelningen och det har inte hänt något än. De påstår att kunderna vill ha de färgerna
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • syrra
    jummie: jag har beklagat mig varje gång jag handlat sedan -97 på lindex ang färgerna på pojkavdelningen och det har inte hänt något än. De påstår att kunderna vill ha de färgerna
  • syrra
  • jummie
    syrra skrev 2007-12-11 09:03:49 följande:
    Ähh klart att man vill ha de färgerna men det utesluter ju inte andra! Jag skulle vilja ha ett par knallröda mysbyxor till min son. Eller nån annan kul färg..fasen lila kan väl pojkar ha? Tycker det är trist att man ska behöva gå över till tjejsidan o köpa färger..för att inte tala om att man ska behöva gå upp två strl om en pojke ska ha dom kläderna

Ska nog mailbomba klagomål till dom
  • Knyttet88

Jummie:
    Jag köpte ett par knallröda mysbyxor till min pojke i hm rowells katalogen. Då fick man två par för 99 kr tror jag att det var. De är supersköna och rullar ofta i tvättmaskinen men har inte tappat ngn färg.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2