• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • jummie
    Knyttet88 skrev 2007-12-11 09:12:40 följande:
    Jummie:Jag köpte ett par knallröda mysbyxor till min pojke i hm rowells katalogen. Då fick man två par för 99 kr tror jag att det var. De är supersköna och rullar ofta i tvättmaskinen men har inte tappat ngn färg.
    Åhh det lät intressant! Tack!
  • xenaa

aaaa har de fått in lite färglada byssor nu. måste åka in o kika på dom

fast handla blir de nästa vecka. har hadnlat julklappar så man får vänta tills pengarna kommer på fredag nästa vecka wiiiiiiii

♥Leo 07-06-22 ♥
  • syrra

Äldsta sonen har efterlyst byxor med drakmotiv på är det någon som sett några på Lindex? Vi har nog alla draktröjor som finns

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Ziria

Jag måste fråga.. När man använder 25% kupongen, måste man betala med kortet eller räcker det att dra det o betala kontant?
    Det står på den "när du använder ditt lindex club-kort"

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • jummie
    Ziria skrev 2007-12-11 09:55:14 följande:
    Jag måste fråga.. När man använder 25% kupongen, måste man betala med kortet eller räcker det att dra det o betala kontant? Det står på den "när du använder ditt lindex club-kort"
    nä jag har ingen betalfunktion på mitt kort o alla rabatter har gällt mig oxå. Tror dom menar att du måste kunna visa upp kortet.
  • Snorky
    Ziria skrev 2007-12-11 09:55:14 följande:
    Jag måste fråga.. När man använder 25% kupongen, måste man betala med kortet eller räcker det att dra det o betala kontant? Det står på den "när du använder ditt lindex club-kort"
    det räcker att dra kortet.... jag har inget kreditkort på Lindex så jag betalar alltid kontant/kontokort.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • ikve

Har någon haft samma problem som jag?
    Har loggat in på min profil på Lindex hemsida och där står inte mitt clubkortsnr med och när jag försöker skriva in det så står det bara att nr kan inte kopplas ihop med din profil?

Visst är det alla siffor på kortet som ska stå med?

• Ziria
    jummie skrev 2007-12-11 09:59:03 följande:
    nä jag har ingen betalfunktion på mitt kort o alla rabatter har gällt mig oxå. Tror dom menar att du måste kunna visa upp kortet.
    Snorky skrev 2007-12-11 09:59:39 följande:
    det räcker att dra kortet.... jag har inget kreditkort på Lindex så jag betalar alltid kontant/kontokort.
    ok, Så bra. Då vet jag.. jag har betalfunktionen, men jag använder den nästan aldrig, tycker bättre om att betala på engång.
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Triss i Damer

Är ute lite i sista minuten. Men är det någon som vet var det finns mycket pepparkaksdräkter kvar i stockholm?
    Storlek 74 och 104?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2