• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • charmmiss
    seSSa skrev 2008-02-28 23:37:58 följande:
    måste fråga om du inte har en Gina Tricot i närheten.. näst intill samma klänning sålde de ut för 29 kr fyndade 2 st, en till mig o en till lillsyrran.... ord.pris 199:- kila o kolla, kan aldrig skada
    tack för tipset, men här i gbg är det sällan man hittar några så bra fynd, gäller att isåfall vara ute första rea dagen. Annat var det när jag bodde I Örebro, där tycker jag jämnt man gjorde fynd, shoppar jämnt på mig en massa när jag åker dit.
    Men jag beställde klänningen igår tillsammans med ett par leggings, blev strax över 200kr, får se om jag hittar rätt storlek sen bara
  • Squeezetoy

Ni som köpte de randiga all kids-tröjorna, hur har det luddiga på lejonet/giraffen klarat sig i tvätt?

• Peak
    charmmiss skrev 2008-02-29 08:48:24 följande:
    tack för tipset, men här i gbg är det sällan man hittar några så bra fynd, gäller att isåfall vara ute första rea dagen. Annat var det när jag bodde I Örebro, där tycker jag jämnt man gjorde fynd, shoppar jämnt på mig en massa när jag åker dit.Men jag beställde klänningen igår tillsammans med ett par leggings, blev strax över 200kr, får se om jag hittar rätt storlek sen bara
    och jag tycker tvärtom - hittar inget här i Örebro på rea utan det är bara i alla andra städer folk fyndar!
  • Snorky

Haha... jag som JÄMT fyndar i Örebro! Men när det är halva reapriset så är man ju tvungen att åka dit direkt typ annars försvinner det på nolltid!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Squeezetoy skrev 2008-02-29 09:09:42 följande:
    Ni som köpte de randiga all kids-tröjorna, hur har det luddiga på lejonet/giraffen klarat sig i tvätt?
    mina har klarat sig jättebra. Har en av varje åt pojkarna, tvättade en gång och ALLT sitter kvar.
  • charmmiss
    Peak skrev 2008-02-29 09:46:13 följande:
    och jag tycker tvärtom - hittar inget här i Örebro på rea utan det är bara i alla andra städer folk fyndar!
    Haha. skojar du eller, Örebro är ju bästa shopping staden, allt ligger ju i en armlängdavstånd oxå, toppen ju!

snorky- ja jämt menar jag ju och inte jämnt såklart

Nu väntar jag på massor av vårnyheter från Lindex.

Är det bara jag som säljer av dotterns kläder innan hon ens vuxit ur kläderna. Jag tröttnar så himla fort och vill köpa nytt hela tiden
  • Snorky
    charmiss: Hehe... jag är också tvungen att sälja av innan de vuxit ur det annars svämmar garderoberna över! Egentligen känns det urdumt att göra så, men det är ju inte direkt bättre att låta det ligga i garderoben om man redan tröttnat! Jag borde rensa en sväng till!
  • Snorky

När tror ni föresten det är idé att sälja av gamla sommarkläder på tradera??? slutet av mars är lite tidigt va?? Jag vill självklart ha ut så mkt som möjligt, kanske ska vänta tills slutet på april ist?

• charmmiss
    Snorky skrev 2008-02-29 11:04:17 följande:
    charmiss: Hehe... jag är också tvungen att sälja av innan de vuxit ur det annars svämmar garderoberna över! Egentligen känns det urdumt att göra så, men det är ju inte direkt bättre att låta det ligga i garderoben om man redan tröttnat! Jag borde rensa en sväng till!
    Ja det är ju helt sjukt hur mycket kläder en sån liten kan ha. Men jag tänker att man får ju oftast tillbaka de pengar man lagt ut, så det är ju inte världens förlust precis
    Och det som inte säljs (oftast mindre storlekar) skänker jag till öppna förskolan så det kommer till användning för någon annan, gillar inte att slänga.
  • Peak
    Snorky skrev 2008-02-29 10:03:10 följande:
    Haha... jag som JÄMT fyndar i Örebro! Men när det är halva reapriset så är man ju tvungen att åka dit direkt typ annars försvinner det på nolltid!
    men när det visas upp så mycket Lindexfynd i bildtråden så fattar jag inte vad vårt Lindex gör - de har ju aldrig rea på samma saker och det som folk köper för halva reapriset har de till ord. pris. Jag hittar aldrig ngt på rean på Lindex...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2