• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • NeWil
    xenaa skrev 2007-12-11 17:52:02 följande:
    nej har inte varit inne o kollat än. hehe får se om man kommer ut i mon eller iaf på fredag blir de när vi handlar mat. ska kolla uppe i samarkand då. där brukar sortimentet vara större än den i stan.Ja de hade vi tydligen hehe. fast din är rätt nyfödd din va grattis.
    Mmm de bygger ju om nere i stan så det är ju bara stökigt där just nu känns det som. Får bli en sväng förbi Samarkand här med nån dag.

Japp min Leo är rätt ny. Född 22/10 så han är snart två månader gammal. Växer som bara den bara så det går åt mycket kläder...
  • Wailea

Hängde inte med riktigt. Får man använda kupongen utöver ta 3 betala för 2? Blir ju jättebra pris i så fall!

• miniGrynet
    Wailea skrev 2007-12-11 20:45:10 följande:
    Hängde inte med riktigt. Får man använda kupongen utöver ta 3 betala för 2? Blir ju jättebra pris i så fall!
    Ja, man får använda alla kuponger på t3b2-då det är ett stående pris dom har i alla butiker.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Vos

Fick oxå ett sms idag
    Ett paket att hämta....
    Men jag väntar på ett till så det kommer säkert imorgonSkrattande

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Wailea

Men vad syns att de inte har de nya färgerna i webbshopen, tycker aldrig att man hittar "de tre man vill ha" i rätt storlek samtidigt...

• miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-12-11 17:45:53 följande:
    Fått svar ifrån Kundtjänst nu!  Hej och tack för ditt mail! Ja, 25% gäller på detta erbjudande då det är ett erbjudande som alltid gäller dvs "ett ordinarie pris". Trevlig kväll! Mvh Elin WinsnesLindex KundtjänstLindex Sverige ABPhone:020-570 580 E-handel: kundtjanstse@lindex.se
    Mitt inlägg (nr 522) som kom på mailen idag, ifrån Kundtjänst.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky

jag har köpt t3b2 och sen även fått 25% rabatt på de plaggen idag!! Det funkar alltid så länge man har en kupong som gäller på ETT KÖP! Eller det SKA funka... sen råder det ju delade meningar om det bland personalen. Men jag kör alltid med "men det brukar gå" etc om de trilskas.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2