• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • lewwe

Tack! Jag ska in i eftermiddag och förbruka min.Skrattande

Ziria skrev 2007-12-12 10:26:36 följande:
    Jag använde kupongen igår i "min" lindex affär och jag hade skrivit ut den med svart/vitt. Det var inga problem. Jag handlade även t3b2 och det gick också så bra så!
    Allis 040926 Vilma 070621
  • Ziria
    lewwe skrev 2007-12-12 10:32:52 följande:
    Tack! Jag ska in i eftermiddag och förbruka min.
    Jag var iväg igår kväll med min mamma. Min lilltjej fyller år på fredag och snart
    är det jul... så mamma och jag stor handlade
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • ikve

Man kan väl inte ha flera rabattkoder samtidigt, som man kan på H&m?

• lewwe

Åhh vad köpte du?

Ziria skrev 2007-12-12 10:36:02 följande:
    Jag var iväg igår kväll med min mamma. Min lilltjej fyller år på fredag och snart är det jul... så mamma och jag stor handlade
  • Ziria

Det blev svarta trikå byxor och bruna velorbyxor och lite olika bobysar i strl 92 och en jätte fin jeans kjol. Och sen köpte mamma en del också...
    Jag tänkte lägga upp bilder på fredag då det redan är inslaget

lewwe skrev 2007-12-12 10:37:16 följande:
    Åhh vad köpte du?
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • lewwe

Det låter fint. Jag väntar på bilderna, alltid kul att se vad andra har köpt!! Hoppas tjejen får en mysig födelsedag!!

• Ziria
    lewwe skrev 2007-12-12 10:47:10 följande:
    Det låter fint. Jag väntar på bilderna, alltid kul att se vad andra har köpt!! Hoppas tjejen får en mysig födelsedag!!
    Tack! Vi ska försöka, hon får vara hemma från dagis och så ska vi hitta på nåt kul istället, hela familjen!!
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Dora
    Hoppar in här och ställer en liten fråga.
    Jag köpte en rosa fleeceoverall med moln på häromdagen. Min dotter är 74 cm och jag köpte en storlek 80. Men den är väldigt trång upptill. Ganska svår att få på utan att knäcka lillans armar. Är den så eller är det bara min tjeja som är för knubbig?
    Så länge min chef låtsas att jag har hög lön låtsas jag att jag har mycket att göra.
  • aneka

KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!

Maila info@lindex.se och önska större storlekar!

• Peak
    Lokatt skrev 2007-12-11 17:03:29 följande:
    25% procent lappen får man väll inte använda till reavaror?! (angående peaks inlägg som är citerat av Snorky ovan) Tror det står på dom tom.
    När jag frågade sa de att man fick det - la undan kläder och kom tillbaka nästa dag då skulle jag inte få det - påpekade att de sagt det dagen innan och hon som stod i kassan bredvid sa att reapris nu skulle betraktas som ett nytt ordinariepris och att de skulle ge rabatt på rean! Jag blev nöjd såklart!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2