• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Ziria
    aneka skrev 2007-12-12 11:20:11 följande:
    KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!Maila info@lindex.se och önska större storlekar!
    Jag är med! Min 2-åring vill oxå ha velorbyxor!!!
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • jummie
    KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!Maila info@lindex.se och önska större storlekar!
    Så nu har jag efterlyst velorbyxor i större storlek samt även påpekar att en färguppdatering på pojksidan är att föredra
  • Melisabeth
    Dora skrev 2007-12-12 11:14:42 följande:
    Hoppar in här och ställer en liten fråga.Jag köpte en rosa fleeceoverall med moln på häromdagen. Min dotter är 74 cm och jag köpte en storlek 80. Men den är väldigt trång upptill. Ganska svår att få på utan att knäcka lillans armar. Är den så eller är det bara min tjeja som är för knubbig?
    Så är det för min tös också. Har 80 till 68 cm tjej. Hon är iofs också lite rund, men iaf.
  • lollypop
    En fråga...

Hur lång tid brukar det ta från man har beställt i webshopen tills paketet levereras till ens butik???
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • snigelina
    Jag tycker de som finns funkar utmärkt så mig slipper de få mail från Lite fler färger skulle ju vara kul dock, men det kommer nog
  • charmmiss
    lollypop skrev 2007-12-12 11:45:11 följande:
    En fråga...Hur lång tid brukar det ta från man har beställt i webshopen tills paketet levereras till ens butik???
    har beställt flera ggr och det har tagit 4-5dagar.
  • Pochahontas

Ringde just till båda Lindexbutikerna som ligger i närheten av där jag bor. Ingen av dom hade fått in orange plyschbyxor. Jag som hade tänkt åka och titta på dom imorgon...

Då var man fru Byrlén...
  • lillronya

Nu är jag sur!
    Tänkte prova beställa från Lindex för jag är för lat för att åka till butiken just nu. Men allt jag ville ha var ju slut! Suck!! Får jag väl ta mej till en butik iaf...

• Ziria

Jag fick precis en kupong från Kappahl där man oxå får 25% på ett helt köp. Gäller 12,13,14 dec. *undrar om man orka åka en tur i kväll igen*

ღ Alicia mitt ♥ ღ
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2