• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Snorky

men de får gärna komma med lite fler snygga färger... men de kommer nog till våren också.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • aneka

jahaaaa ja men då så, har väl tagit slut då förstås.... men bra att de finns iallafall. tack

• denna där

gah, jag var jättenära att köpa en sån där blå overall med stjärnor på idag. Här fanns det hur många som helst och jag tog en...insåg sen att 3 overaller känns överflödigt så jag hängde tillbaka den

Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • Smultronhjärta

Här finns det minsann ingen stjänoverall..Därför fick lindexkortet åka brevledes till Jpkg -fixa en overall med 25%kupongen och sedan snällt komma hem med brev igen! Är ju trots allt smålänning ;-D

• Smultronhjärta
    Peak skrev 2007-12-12 13:18:31 följande:
    ni som ska till Lindex - om ni ser randiga pyjamasen (bild i bildtråden) kan ni kolla om den finns i 86 om ni har lust
    På hemsidan går den bara upp till stl 80 så jag tror inte att den finns i 86..
  • ikve
    charmmiss skrev 2007-12-11 15:45:07 följande:
    jag skrev ju om det igår, att jag fick fel färg på klänningen, fick den bruna fast jag beställt röd, kanske våra ordrar de blandat ihop mailade dem igår men har inte fått svar ännu.ang, t3b2 går det bra md kupongen, likaså på rea varor.
    Ja, kanske har dom blandat ihop våra ordrar!

Har du fått svar av dom?
  • charmmiss
    ikve skrev 2007-12-12 14:15:13 följande:
    Ja, kanske har dom blandat ihop våra ordrar! Har du fått svar av dom?
    nope, inget svar, trots att jag mailade för två dagar sen, dålig stil tycker jag.

Köpte velourbyxor från flickavd i str 86 och de satt mycket bättre än velourbyxorna från baby i strl 80, får ju alltid sätta dit en bred resår i mudden på de från baby. Men de från Flick var smalare i midjan plus att den hade dragsko. Det var exakt samma längd på dem oxå.
    Varför har jag inte kommit på det tidigare

Så ni som har smalisar kan jag rekommendera velourbyxorna på flick.

Och ni som letar efter velour byxor i de nya färgerna, fråga personalen, oftast har de på lagret. Frågade själv idag och de gick och hämtade till mig.
  • 3 barns mor

va och hämtade den där klänningen som dom hade på x-crismas beställde den rosa/röda. men fick den andra bruna så hade dom inte den röda i storlek 92 i butik tog då 86 men den kommer hon växa ur innan jul. nån som vet om dom finns kvar i butik i stockholm i storlek 92.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2