• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • miniGrynet

Har inte läst ikapp tråden för idag, ska göra det snart.

Men ville berätta att även jag fick fel färg på klänningen i paketet ifrån Lindex...
    Jag ville först ha en rosa, men beställde en brun då stl 86 inte fanns kvar i rosa, men fick idag en rosa...

Lustigt det här, har dom noll koll på det här med klänningarna?!
    Jag är iofs nöjd, men kommer ändå höra av mig till dom för det har ju blivit fel.
    Står dessutom brun på ordersedeln.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • lewwe

Jag gjorde fel när jag klistrade in i bildtråden. Hur gör man för att ta bort ett inlägg, för det verkar som att andra kan gå in på min sida nu eller det kan de kanske inte, snälla hjälp mig!!

• Line80

men gud va alla fått fel färger på sina klänningar .. ni kanske ska byta me varann

Har iaf uppdaterat bildtråden med dagens shopping för 25% kupongen och sen barnens julkläder.. visst kan man ha slips till piké tröja? tycker det är så dumt att köpa en skjorta som bara kommer användas en eller två ggr..

• Snorky
    Vos skrev 2007-12-12 18:29:30 följande:
    Jag beställde ju två klänningar i rosa. Beställde i två paket och har fortfarande bara fått det ena paketet levererat till min butik.Men jag beställde bara med en halvtimme mellan så de borde ju komma nästan samtidigt tycker jag.Ska in till Lindex imorgon hoppas mitt andra paket kommit då, och hoppas verkligen att jag får rosa. Klänningarna är till mina systers döttrar och ingen av mina systrar gillar brunt....Jag är ensam om det i min familjDe bara stirrar på mina retrobarn
    de har inte packat i samma paket då om du beställde så "tätt"???
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • miniGrynet
    lewwe skrev 2007-12-12 20:34:14 följande:
    Jag gjorde fel när jag klistrade in i bildtråden. Hur gör man för att ta bort ett inlägg, för det verkar som att andra kan gå in på min sida nu eller det kan de kanske inte, snälla hjälp mig!!
    Man kan inte klicka in sig på dina inställningar m.m. som är dina privata, men man kommer in på tex gästboken.

Provade, så jag tror inte du behöver vara orolig.

Men du kan anmäla ditt egna inlägg, så tas det bort.

Klicka på anmäla-knappen (röda handen) i ditt inlägg i bild-tråden, och skriv varför dom ska ta bort den så tas den säkert bort snart.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky
    tjej1979 skrev 2007-12-12 19:45:51 följande:
    Såg häromdagen på hemsidan att de hade mockasiner med moln. Jättefina!Någon som har köpt dem och vet om det är bra också? Tyckte de såg lite sladdriga ut??
    lillgrabben har ett par bruna molnmockisar och de är jag jättenöjd med.
  • lewwe

Tack för hjälpen!! Då kan jag väl låta den ligga kvar!!

Allis 040926 Vilma 070621
  • Snorky
    Line: gu vilka snygga stuprör! Såna måste jag nog glo efter på hm med alla kuponger, tillgodon, byten o gu vet vad jag har! Hittar ju typ ingenting annars när jag själv är där!
  • Snorky
    rply skrev 2007-12-12 20:47:08 följande:
    ja hittar inte mokasinerna, nån som kan hjälpa mig?
    jag tror jag bara såg de i större storlekar dvs från stl 86 o uppåt på hemsidan... så du får kika där. De är säkert slut i mindre, men finns nog kvar i butik iaf.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2