För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Squeezetoy skrev 2007-12-12 21:56:43 följande:
Jag var inne på två Lindex idag och de hade inte fått in de orangea och lila mudd-velouren. Så tog jag och frågade efter dom, så tittade hon på mig och på Sigge som jag hade i selen och sa: De kommer säkert in snart, men då kommer de att hänga på flick. Jaha, sa jag, men det spelar ju ingen roll eftersom jag tycker att han passar bra i orange ändå. Jaja, det är ju klart, så hon då, det finns ju mycket orange och brunt på killkläder också. Bara för att Lindex har någon slags idé om att killar inte ska ha piffigare färg än grönt liksom... Sen tycker jag gott att de kan komma med samma orange till velourbyxoan på 86 och uppåt också, så att sonen kan ha sånna när 80 blivit för smått på byxor också. Men jag tycker precis som ni andra att de kunde gott ha mudd-velouren upp till samma stl som de har på bodysarna. Byxor med mudd är sååå praktiska. Älskar mudd på jeans också.Nej, då blev jag mycket gladare inne på en annan affär där jag konstaterade att Lollopard har bodys upp till stl 86/92, helt suveränt! Dyra, men det får det vara värt, han växer ju inte längre ur kläderna på ett par veckor heller. Jag tycker att det är sååå smidigt med bodys och det är så få affärer som har över 80. Och eftersom Lindex som iofs har vissa bodys i de storlekarna ofta är så korta i ryggen så är ju inte deras 86 större än vissa 80. Har faktiskt en 80-body från ett annat fabrikat som är lika lång som HMs 86:or.