• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • mollan nu
    zippis skrev 2007-12-13 12:43:05 följande:
    Den är 40% på idag! Jag köpte en till i större storlek att spara. Älskar den!
    vart hittar du 40% rabatten?
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • 3 barns mor

hittade inte den infon på deras sida

ikve skrev 2007-12-13 10:04:11 följande:
    Såg nu en till rabatt på Lindex hemsida!100 :- rabattHandla barnkläder för 300:- få 100:- rabatt. (Erbjudandet gäller fre-sön och är en stegrabatt).Gäller den alltså från imorgon?Undra om man kan kombinera den med andra rabatter?
  • Emmy o Nellie

L47001 funkar direkt på det du köper. Den koden är från en tidning och man kan använda den om och om igen!

• miniGrynet

Idag fick jag ett sms om 25% på ett köp på Lindex, där stod ingenting om någon kupong... underligt, frågan är då om det hjälper att visa sms-et i kassan?
    tillsammans med sitt club-kort.

Fick sms igår om 25% på Kappahl också.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Emmy o Nellie

fick också sms idag (och från kappahl igår), måste ju va att man ska visa sms:et i kassan, så brukar dom ju ha det.

• miniGrynet
    Emmy o Nellie skrev 2007-12-13 13:37:06 följande:
    fick också sms idag (och från kappahl igår), måste ju va att man ska visa sms:et i kassan, så brukar dom ju ha det.
    Ja, däremot så stod det inget om att man skulle visa sms-et i kassan för att få rabatten på Lindex. Tycker nästan det är lite underligt, dom skickar på vanlig post, mail och sms om sin rabatt.
    Kan dom inte lika gärna ha ett erbjudande i butiken, för alla istället så man slipper dessa irriterande kuponger.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Emmy o Nellie

Håller med, dessutom går det ju då att använda rabatten två ggr (fast det är det dom vill). Både på internet och i kassan...
    Men ett tips är ju att handla på internet och få det skickat till din bukit (gratis), med koden L47001- som ger 50 kr i rabatt..

• Snorky

Jag har också fått sms:et... men det står ju faktiskt bara 25% på ett köp, inget om att visa sms etc. Det är väl som vanligt, säger man inget så får man ingen rabatt, så man lär ju behöva visa sms:et.

Jag ska på stan imorrn o kika lite till på både Lindex o Kappahl... se om man kan hitta nåt vettigt. Kanske lite julklappar åt de jag har kvar, eller nåt åt mig själv! Trodde först det var den 15:e imorrn, så trodde jag skulle bli tvungen att ränna på stan idag eftersom alla erbjudanden är tom den 14:e. Sambon får nämligen lön den 15:e så det var väl därför jag blev lite förvirrad när jag visste att lönen kommer imorrn! (dvs automatisk överföring till mitt konto )

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2