• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • lollypop
    Line80 skrev 2007-12-13 19:42:40 följande:
    ja den har jag sett, jätte snygg.. synd bara att man använder den så sällan så det känns onödigt precis som att köpa skjorta..
    Ja men precis! Det känns ju alltid så! Fundersam
    Men jag passade på en clubdag (10%) och med en bonuscheck.
    Kändes inte så fasligt dyrt och onödigt då
    Snacka om att lura sig själv
  • Tvillingmamma2007

Puffar min storleksfråga...Är det ett stort hopp mellan baby 80 och pojk 86? Eller är det som mellan baby 74 och 80 t ex?

• Mollymajs

Idag va ja på Lindex o skulle hämta den fina rosa klänningen för 49 som ja beställt från nätet. Kollade som tur va direkt i påsen i butiken för att se om det verkligen bva den rosa men ICKE fick även ja den oranga. Tycker den är fin med men vi har den redan. Ringde kundtjänst o ja va inte den första som ringt de va rätt sura på lagret som packat så många fel. Efter mkt om o men fick ja tag på en i sundsvall?? Ja bor i kalmar. Så den ska skickas till butiken i klamar.

Fast tanten ja pratade med i sundsvall va inte precis trevlig. först undrade hon varför ja ville ha klänningen?? ja det kan man ju undra. Sen förklarade ja va som hänt o då har hon mage o säga tt du vet väl att du nu kommer o få ge 129 för den. Inte för att hon överhuvudtaget har med det o göra va ja ska ha den till och ja tänker bara ge 49 för fdet har kuntjänst lovat men hon sa ännu en gång att ja minsann ska betala fullpris. Men det vet ja att ja inte kommer o behöva göra då ja redan pratat med mitt lindex. det är ju inte ja som gjort fel utan de.

• lollypop
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-13 19:57:39 följande:
    Puffar min storleksfråga...Är det ett stort hopp mellan baby 80 och pojk 86? Eller är det som mellan baby 74 och 80 t ex?
    Nu vet jag inte om pojkkläderna är något större i storleken än flick. Men jag har ju köpt en hel massa kläder i 86 (på flickavd.) till min dotter som har 74/80 och det har funkat finemang!
  • Tvillingmamma2007
    lollypop skrev 2007-12-13 20:04:02 följande:
    Nu vet jag inte om pojkkläderna är något större i storleken än flick. Men jag har ju köpt en hel massa kläder i 86 (på flickavd.) till min dotter som har 74/80 och det har funkat finemang!
    Shit mina kan inte ha så många 74/80 plagg längre utan rena 80: isar passar bäst. Jag var rädd att det är för stort hopp mellan 80 och 86 men det behöver det inte vara alltså? Kanske större skillnad på pojk, nån som har pojkar?? Tänkte shoppa på nätet men kanske måste till en butik ändå då och kolla...fast man provat ju inte så lätt iaf i butiken så.
  • Mollymajs

handlade förvrigt lite kläder till Ella. Hon fick en söt vit tröja med lila kantband och ufon på och dessa jenas www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=928594&parentid=0&color=457090&NewView=true

Testade o lämna fram 25 % rabatten trots att ja handlat på nätet innan och det gick bra

• Alexa
    lollypop skrev 2007-12-13 18:48:08 följande:
    Men finns dom fortfarande!? Dom köpte jag i augusti!Dom är gryyyymmmaaaa!!!
    Augusti???? Dom hade lagt fram dom på ett bord typ idag... Eller igår möjligtvis.. För jag är på "mitt" H&M typ varannan dag.. *haha* Ute och promenerar och kan lixom inte låte bli..

Ja ja.. Sur blev jag att den minsta strl dom hade just nu var 92... Jag ville ju ha 86...
  • IntravenösFylletös

dessa orangea velourbyxorna. kommer de finnas i alla butiker tro?

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Buttelina
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-13 21:10:40 följande:
    dessa orangea velourbyxorna. kommer de finnas i alla butiker tro?
    jaddå det tror jag nog. de tillhör ju bas serien. ring din lindex, det gjorde jag!
  • Vintersolen

Ingen som har bild på de gröna, blåa och de andra nya färgerna på velourbyxorna

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2