• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • 3 barns mor

alla har fått fel färg som beställt på nätet.

lilllinda skrev 2007-12-13 17:39:56 följande:
    Jag trodde att jag skulle explodera idag...
    Åkte o hämtade lindexpaket i butik, hade beställt presentkort o den bruna klänningen som var på erbj för 49,5- det blev ju ännu billigare med 50 kr rabatt x2  så tack för tips.Iaf så när jag öppnar så är det inte den bruna utan den röd/rosa som ligger i påsen! Men på följesedal stod brun. Ringde genast nr på följesedel, jag sa vad det gällde o innan jag ens sagt artnr säger tjejen ja men den finns bara i rött! Nej den fanns i två olika färger, det var två olika bilder på nätet o det står brun på mitt papper envisades jag! Efter ett tag så fattade hon att jag hade rätt fick leta rätt på en brun i rätt stl att skicka till min butik. Så om några dagar kan jag hämta den.Var säker på att jag inte skulle få någon alls...
  • Alexa
    Line80 skrev 2007-12-13 17:57:09 följande:
    Japp, ballongbyxorna i demin är nyinkomna så jag vet inte om de finns i alla butiker än, stuprören var det ett par veckor sen jag köpte.
    Tack.. Jag hittade gitarrbrallorna idag.. Men inte i rätt strl.. Får kika i en annan butik..
  • Tvillingmamma2007

Kanske nån kan svara på en storleksfråga? Mina killar har 80 på babyavdelningen och jag undrar om det är stort hopp till pojk 86 eller hur är de i storlekarna på pojkavd? Det finns ju större bodys på baby men tröjor och byxor är ju 80 störst som det verkar. Så tråkigt tycker jag, jag vill ju fortfarande handla på baby eg. synd att de inte har 86 som störst istället!

• Vos

Jag har en helt galen Lindexbutik!!!!
    Fick sms den 11:e om att ett av mina två paket har kommit, så idag körde jag ändå förbi och tänkte att jag kan ju fråga om det andra paketet när jag hämtar det jag fått sms om....
    Då hittar de inte ens mitt paket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hon tog mitt namn och nr och skulle leta upp det, jag skulle ju ändå förbi igen på hemvägen.
    Efter en stund ringer hon och säger att hon hittat det plus att det andra kommit in så det är bara att hämta.
    På hemvägen går jag in i butiken och spanar lite först efter de orange byxorna som de inte hadeGråter
    Gick fram till kassa och säger mitt ärende.
    Hon hittar efter en stund mina båda paket, Det ena gick jättebra att få ut den där lappen som jag skulle skriva på. Men inte det andra, då undrar hon om jag kan komma in imorgon och hämta det andra - NEJ!
    Jag har blivit lovad att få båda idag, jag står här och jag vill ha mitt paket men nej.
    Jag stod på mig och efter typ två hundra försök så bad hoon en anna tjej testa.
    Varpå det visade sig att den första tryckt fel på kassan!!!!
    Så tillslut fick jag mina BÅDA paket och nu när jag kollar på dem när jag kommer hem så har jag naturligtvis fått fel färg oxå
    JAg beställde chili men det står orange chili på följesedeln. Och det är den bruna men jag orkar inte bry mig mera.
    Nästa gång betalar jag 40:- och får paketet till mitt vanliga ställeFlört

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • lollypop
    Alexa skrev 2007-12-13 18:25:34 följande:
    Tack.. Jag hittade gitarrbrallorna idag.. Men inte i rätt strl.. Får kika i en annan butik..
    Är det dessa gitarrbrallorna ni pratar om!!??

• Line80
    lollypop skrev 2007-12-13 18:40:59 följande:
    Är det dessa gitarrbrallorna ni pratar om!!??
    japp dom e grymt snygga
  • ia25
    3 barns mor skrev 2007-12-13 18:08:48 följande:
    alla har fått fel färg som beställt på nätet.
    Jag fick det som jag beställde... Jag beställde en klänning av varje färg

Tråkigt när Lindex strular så med leveranserna, de förlorar ju massor på deras eget slarv.
  • 2007 Mamma
    ia25 skrev 2007-12-13 18:46:16 följande:
    Jag fick det som jag beställde... Jag beställde en klänning av varje färgTråkigt när Lindex strular så med leveranserna, de förlorar ju massor på deras eget slarv.
    Haha... det var ju tur att de kunde lyckas med det!
  • lollypop
    Line80 skrev 2007-12-13 18:46:01 följande:
    japp dom e grymt snygga
    Men finns dom fortfarande!?
    Dom köpte jag i augusti!

Dom är gryyyymmmaaaa!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2