• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Susanne1981

Det roliga är att koden l47001 ger 62,50 kr i rabatt första gången man handlar och sedan 50 kr. Så jag hadlade moccasiner förut som belv sammanlagt 26,50 kr (69-62,50+19). Kanon!

• ikve

Såg nu en till rabatt på Lindex hemsida!

100 :- rabatt
    Handla barnkläder för 300:- få 100:- rabatt. (Erbjudandet gäller fre-sön och är en stegrabatt).

Gäller den alltså från imorgon?
    Undra om man kan kombinera den med andra rabatter?

• softsofie

ååå jag velade ha den röda volur dressen pt felicia den rösa med en tshirt till...åå så är den slut i hennes storlek
    för er som inte sett det så har strjärn overallen kommit in på hemsidan.

• Snorky
    lilllinda skrev 2007-12-13 09:25:21 följande:
    När jag letade efter snigelbodyn i brunt till min pojke hittade jag den till slut på flick. påtalade då i kassan att de kunde hänga på pojk också så man inte missar dem eftersom de är unisex. Då tittade hon i kassan lite konstigt på mig o sa vi får besked på var de ska hänga när de kommer till butik o på denna har det då stått flick om den hänger där.Eh jaha vad svarar man liksom... Jag sa iaf ngt om att det var dumt system som de förlorar pengar på för alla orkar inte leta bland ALLA kläder varje gång de är på Lindex.
    jo, jag vet... de hänger på flick här också... men jag letar alltid överallt, så jag behehöver inte missa nåt! O är det nåt jag kollar först på så är det flick, för där hittar jag alltid mest! De måste tro jag är helt dum i huvudet!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • denna där

Tack för koderna
    Nu köpte jag en tunika till mig själv för en gång skull!
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=492713&prodid=701159&parentid=0&color=475769&NewView=true

Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • xenaa
    lilllinda skrev 2007-12-13 09:25:21 följande:
    När jag letade efter snigelbodyn i brunt till min pojke hittade jag den till slut på flick. påtalade då i kassan att de kunde hänga på pojk också så man inte missar dem eftersom de är unisex. Då tittade hon i kassan lite konstigt på mig o sa vi får besked på var de ska hänga när de kommer till butik o på denna har det då stått flick om den hänger där.Eh jaha vad svarar man liksom... Jag sa iaf ngt om att det var dumt system som de förlorar pengar på för alla orkar inte leta bland ALLA kläder varje gång de är på Lindex.
    alltså vad sjukt de är! Varför  "får" man inte ta flickkläder till sina pojkar. jag menar det mesta är rätt unisex ändå. som den bruna snigelbodyn.
    Jag brukar ta från flickavdelning till leo. bodysar och byxor.
    Va fan det är ju min unge ändå liksom. usch..
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • zippis

Vad gör jag för fel?
    Försöker lägga in bilder i bildtråden men det går inte. Är plusmedlem och klickar upp bilden i galleriet, kopierar och klistrar in i meddelandefältet.

• zippis

Visst kan väl en kille ha den lila snigelbodyn med gröna kanter? Den har jag köpt till min kille.

• lillronya
    zippis skrev 2007-12-13 11:46:02 följande:
    Visst kan väl en kille ha den lila snigelbodyn med gröna kanter? Den har jag köpt till min kille.
    Visst kan man det! Jag tycker man kan klä barnen precis som man själv känner.
    Själv har jag nog väldigt "pojkiga" kläder på min son. Men det finns det en ganska logisk förklaring till. Han är lillebror till fem tjejer.
  • Squeezetoy

zippis, surfar du mer Firefox kanske? Då måste man lyckas markera bilden genom att klicka på den så detn blir liksom grå-blå innan du kopierar den. Lite trixigt kan det vara.

Lila i kombination med grönt funkar väl jättebra på en kille!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2