• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Tvillingmamma2007

Syrra! Mina killar har en varsin likadan dunnis pyjamas! Visst är de coola! Jag köpte på halloween-rean då kostade de 99 kr per styck.

• syrra
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-14 21:30:31 följande:
    Syrra! Mina killar har en varsin likadan dunnis pyjamas! Visst är de coola! Jag köpte på halloween-rean då kostade de 99 kr per styck.
    Köpte min på Karlsson för 79.90
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • lollypop
    miniGrynet skrev 2007-12-14 20:50:23 följande:
    Åh, bara för att jag nu tänkte beställa ifrån Lindex innan midnatt så jag kunde nyttja 25% rabatten på de kläder jag ändå tänkt handla (roligare i butik där det finns så mkt mera, men vad ska man göra när man inte kommit iväg), då hänger sig Lindex sida för mig!!! Hoppas att den kommer igen snart!
    Snacka inte on det! Jag håller på att bli knäpp!
    Skulle beställa för första gången i natt (läs: natten till idag) och när jag kom till sista steget så låste sig sidan. Loggade in igen och gjorde ett nytt försök. Då var helt plötsligt två av de saker jag skulle ha slut. Blev sur och stängde ner!
    Tidigare ikväll skulle jag prova igen. När jag kom till kassan så var ju dessa grejer slut, som sagt. Fast det stod att de fanns! Gick nu hela vägen igen och blev kopplad till min internetbank. Men då fick jag kalla fötter och ångrade mig
    När jag senare loggade in igen så ser jag på "min sida" att det finns två ordrar.
    1. Den från inatt.
    2. Den från ikväll.
    Vad är detta??? Vad händer nu???
    Är de liksom reserverade till mig då?
    När måste man betala? Och var???
    Hur ändrar man? För jag vill ju knappast ha dubbel uppsättning av vissa plagg!!!
    HELT ENKELT HUR F-N FUNKAR DET ATT BESTÄLLA!!!??? Fattar ingenting!!! Skrikandes
    Varför ska det vara så krångligt!!!??? Fundersam
  • Tvillingmamma2007
    syrra skrev 2007-12-14 21:32:38 följande:
    Köpte min på Karlsson för 79.90
    Sjysst pris! Säljer de dunnis?
  • minbebis76

Får man fråga om någon här reklamerat de röd/vit randiga bodysarna med en blå "hårig" stjärna på? Det håriga på min försvann, fick byta till en annan där det också försvann. Fick höra att det inte kommit in reklamationer på den, kan det verkligen vara så att jag haft oturen att köpa två "måndagsex"?

Annars tycker jag lindex har fina och prisvärda kläder

• charmmiss
    lilllinda skrev 2007-12-14 20:49:49 följande:
    Har förresten också mailat ang att jag fick fel klänning o att hon jag pratade med i tlf först var helt bestämd att det inte funnits ngn brun klänning.. Får se vad de svarar.
    jag mailade två ggr, fick inte svar (gick 3 dagar)
    Sen ringde jag idag och då var det en otrevlig dam som suckade och sa att alla fått fel leverans då det var lagret som blandat ihop artnr och att jag fick ringa runt.

mailade senare och fråga varför de inte svarat på mina tidigare mail, inom 10min fick jag ett jättetrevligt mail där de bad om ursäkt och så fick jag rabatt på 100kr.

lollypop, det brukar ju gå att klicka bort beställningar. De skickar väl inget förrän det är betalt??
  • IntravenösFylletös
    minbebis76 skrev 2007-12-14 21:35:59 följande:
    Får man fråga om någon här reklamerat de röd/vit randiga bodysarna med en blå "hårig" stjärna på? Det håriga på min försvann, fick byta till en annan där det också försvann. Fick höra att det inte kommit in reklamationer på den, kan det verkligen vara så att jag haft oturen att köpa två "måndagsex"?Annars tycker jag lindex har fina och prisvärda kläder
    min body blev sån den med, men ja har inte orkat gå tillbaka med den.
    det står ju att man ska tvätta den avigsidan ut, och det gjorde inte ja,
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • lollypop
    charmmiss skrev 2007-12-14 21:39:39 följande:
    jag mailade två ggr, fick inte svar (gick 3 dagar)Sen ringde jag idag och då var det en otrevlig dam som suckade och sa att alla fått fel leverans då det var lagret som blandat ihop artnr och att jag fick ringa runt.mailade senare och fråga varför de inte svarat på mina tidigare mail, inom 10min fick jag ett jättetrevligt mail där de bad om ursäkt och så fick jag rabatt på 100kr.lollypop, det brukar ju gå att klicka bort beställningar. De skickar väl inget förrän det är betalt??
    Jag kan inte hitta nåt där det står att man kan ändra/ta bort beställningen
    Men hur går det till när jag ska betala??? Har ju varken fått nåt gironummer el nåt OCR el. nåt liknande... Kan ju inte bara betala summan rakt ut i luften!!??

Till ett -konto kanske...
  • lillronya

Är det nån som vet om det är nåt Lindex nånstans som har plyschtomtedressen i stl 74 eller 80. Vill så gärna ha den men den är slut häromkring....

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2