• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • IntravenösFylletös
    lillronya skrev 2007-12-14 21:46:43 följande:
    Är det nån som vet om det är nåt Lindex nånstans som har plyschtomtedressen i stl 74 eller 80. Vill så gärna ha den men den är slut häromkring....
    finns på ellos annars
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • minbebis76

Jag är väl kanske snålare
    Den första kan jag nog ha tvättat hur som helst. Den andra hann jag bara tvätta 3 gånger och är ganska säker på att jag tvättade den utoch in.

IntravenösFylletös skrev 2007-12-14 21:41:48 följande:
    min body blev sån den med, men ja har inte orkat gå tillbaka med den.det står ju att man ska tvätta den avigsidan ut, och det gjorde inte ja,
  • charmmiss

lollypop,
    När man är i kassan står det ju längst till höger "ändra" eller "ta bort"

Sen kan man ju välja betalningssätt längst ned på sidan.

• Mollymajs

Jag betalar alltid direkt via intenätbanken.. Kommer alltid upp et tval om hur man vill betala.

lollypop skrev 2007-12-14 21:43:53 följande:
    Jag kan inte hitta nåt där det står att man kan ändra/ta bort beställningen Men hur går det till när jag ska betala??? Har ju varken fått nåt gironummer el nåt OCR el. nåt liknande... Kan ju inte bara betala summan rakt ut i luften!!??Till ett -konto kanske...
  • lillronya
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-14 21:47:11 följande:
    finns på ellos annars
    Okaj! Då kollar jag där. Tack, tack!
  • Snorky
    minbebis76 skrev 2007-12-14 21:35:59 följande:
    Får man fråga om någon här reklamerat de röd/vit randiga bodysarna med en blå "hårig" stjärna på? Det håriga på min försvann, fick byta till en annan där det också försvann. Fick höra att det inte kommit in reklamationer på den, kan det verkligen vara så att jag haft oturen att köpa två "måndagsex"?Annars tycker jag lindex har fina och prisvärda kläder
    nä, mitt håriga har också försvunnit och jag har reklamerat o fått pengarna tillbaka. Men det är bara på den röd vitrandiga... inte på den grönvitrandig med röd stjärna... skumt!! Har nämligen den sistnämnda också men den är fortfarande jättefin.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    minbebis76 skrev 2007-12-14 21:35:59 följande:
    Får man fråga om någon här reklamerat de röd/vit randiga bodysarna med en blå "hårig" stjärna på? Det håriga på min försvann, fick byta till en annan där det också försvann. Fick höra att det inte kommit in reklamationer på den, kan det verkligen vara så att jag haft oturen att köpa två "måndagsex"?Annars tycker jag lindex har fina och prisvärda kläder
    nä, mitt håriga har också försvunnit och jag har reklamerat o fått pengarna tillbaka. Men det är bara på den röd vitrandiga... inte på den grönvitrandig med röd stjärna... skumt!! Har nämligen den sistnämnda också men den är fortfarande jättefin.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • softsofie

så där ja nu har jag köpt en klänning grå klänning med tyll ner till och strypbyxor och ett par lackskor men dom var förstora så jag måste byta dom i morgon.
    köpte en pyjamas åt wille den med massa djur på orange och randiga byxor.
    Så blev det en fodrad kamoflage jacka med lurvi luvan för 99 spänn det kallar jag fynd
    bild kommer i bildtråden.

• lillronya
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-14 21:47:11 följande:
    finns på ellos annars
    Hittar ingen......
  • lollypop
    charmmiss skrev 2007-12-14 21:47:51 följande:
    lollypop, När man är i kassan står det ju längst till höger "ändra" eller "ta bort"Sen kan man ju välja betalningssätt längst ned på sidan.
    Ja ja, det vet jag! Men nu ligger det ju som ordrar på "min sida" (mina uppgifter). Så det är ju lite försent att ändra, kanske!?
    Mollymajs skrev 2007-12-14 21:47:59 följande:
    Jag betalar alltid direkt via intenätbanken.. Kommer alltid upp et tval om hur man vill betala.
    Första gången låste ju sig hela skiten när jag skulle bli kopplad till min internetbank
    Andra gången ångrade jag mig när jag precis blivit kopplad till min internetbank

ÅHHH! Varför finns det ingen tillgänglig kundtjänst på kvällar och helger!!!??? Skrikandes
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2