• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • gosmamman

Var nyss inne i bildtråden och där fanns ett par svarta manchester jeans men en röd gitarr på. Någon som vet vad dom kostade??? var det strl 86 och uppåt????

• lollypop
    gosmamman skrev 2007-12-15 19:49:00 följande:
    Var nyss inne i bildtråden och där fanns ett par svarta manchester jeans men en röd gitarr på. Någon som vet vad dom kostade??? var det strl 86 och uppåt????
    De är från H&M!
    Jag kommer inte ihåg vad de kostade för jag köpte dom i augusti.
    Men tydligen har de kommit in först nu i andra delar av landet!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • gosmamman
    lollypop skrev 2007-12-15 19:53:27 följande:
    De är från H&M!Jag kommer inte ihåg vad de kostade för jag köpte dom i augusti.Men tydligen har de kommit in först nu i andra delar av landet!
    Ah ok, hoppas dom finns på "mitt" H&M, dom var ju mega coola, trodde man inte om hm. Ser mer ut som en lindex byxa.
  • AsfaltsBlomma
    Jag köpte dessa jeans igår och tror de kostar 199:-. Finns även att köpa på hm.se såg jag innan. De är asgrymma!
  • gosmamman
    AsfaltsBlomma skrev 2007-12-15 20:14:12 följande:
    Jag köpte dessa jeans igår och tror de kostar 199:-. Finns även att köpa på hm.se såg jag innan. De är asgrymma!
    jag var ju därinne o letade men såg dem inte, får kolla igen då.
  • loveliva
    De kostar 198 kr. Köpte också dem i augusti. Men de är verkligen en favorit här
  • gosmamman

Nu såg jag varför jag inte hittade dom, för att på bilden var nyckelringen inte med. Tyvärr var dte fel strl som fanns kvar.

• AsfaltsBlomma
    gosmamman skrev 2007-12-15 20:20:10 följande:
    Nu såg jag varför jag inte hittade dom, för att på bilden var nyckelringen inte med. Tyvärr var dte fel strl som fanns kvar.
    Vilken storlek söker du?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2