• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-15 21:55:53 följande:
    mstery - var inne o kolla dina bilder. så fina kläder och grejer du gör. vad hittar du alla mallen o sånt.man får en sån lust att göra lite själv hehe men sen vet jag att jag påbörjar nått så ligger de halvfärdigt där hehe
    Håller med dig, jättefina saker mstery!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mstery
    xenaa skrev 2007-12-15 21:55:53 följande:
    mstery - var inne o kolla dina bilder. så fina kläder och grejer du gör. vad hittar du alla mallen o sånt.man får en sån lust att göra lite själv hehe men sen vet jag att jag påbörjar nått så ligger de halvfärdigt där hehe
    tack... antar att ni menar mönster??
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-12-15 14:31:18 följande:
    Bilar är det enda jag kan tänka mej att han kan få på kläder då jag tycker "Cars" är rätt söta Men spindelmannen som jag vet han skulle vilja ha får han klara sej utan.. varför förstöra en tröja med ett sånt fult tryck lixom då får han hellre en spiderman motorcykel att leka me.
    min pappa kom hem med ett helt lass spindelmannen-kläder från Kina! Gissa vem som var i himmelriket sen?!? Nu ska han ha sin spindelmannenjacka så fort vi ska gå ut! Men ibland lyckas jag övertala honom att det faktiskt är spindelnät på hans Spyder-jacka också Det är barnen på dagis som påverkat honom... för ett par månader sen tyckte han spindelmannen var läskig och det tyckte jag var jätteskönt!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • xenaa
    Mstery skrev 2007-12-15 22:24:42 följande:
    tack... antar att ni menar mönster??
    jaa hehe alltså var klipper du igrån. eller kör du på måfä. lite improvisation
    jätte fin var de iaf
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • Snorky
    Mollymajs skrev 2007-12-15 14:31:35 följande:
    jag har köpt de lackskorna fast tjejmodellen till ella. Så söta fast ja betalade 149 fullpris men tyckte inte det va så dyrt ändå.
    nja, det beror ju på... jag hade inte köpt dessa om det inte hade varit halva priset. Det var inget vi egentligen behövde så att säga... Men de var ju sååå söta och det var bra pris. 149:- är dock inte dyrt för ett par skor, men frågan är hur mkt man kommer använda de?!? julafton, nyår... o sen nån mer enstaka gång.
  • Waomi

Blev juh glatt överraskad igår när jag var på lindex och shoppade. Fick 200:- rabatt och hade ingen aaning om att det var "sådant" erbjudande..kanske var tur det, för då hade jag väl shoppat mer än "nödvändigt"..haha..

• krinzon

Var och shoppade på Lindex idag. Höll på att skratta ihjäl mig... NU har "mitt" Lindex fått in den fräcka velour heldressen!!!! Ni fattar att dom e långsamma va??? Men dom hade fått in den rosa moln overallen och det var ju ganska snabbt jobbat

Köpte iallafall ett par urhäftiga shorts med hägslen till Julia. Skall se om jag kan ladda ner bilden imorgon. Dom e gråa i botten med smala ränder av mörkare grå och rosa. Är nu på jakt efeter en matchande rosa body till! Fanns inga jäte fina idag på Lindex och dom superbra 2-packen som brukar finnas på HM var såklart slut... Vill ju fixa hela "paketet" så det matchar Återkommer med bilder som sagt...
    Och jag handlade förresten till mig själv också idag!!! Händer inte ofta, men jag hade inte stumpan med mig så jag kunde ju prova i lugn och ro

• Line80

Colin har oxå blivit inspirerad av spindelmannen från bästisen på dagis.. han tyckte oxå det va läskigt innan, men jag har sagt att han får ha blixten mc queen ist å så har jag sagt till alla som köper saker till mina barn att spindelmannen kläder och barbie kläder kommer inte in i deras garderober dum mamma jag är va!

Snorky skrev 2007-12-15 22:29:13 följande:
    min pappa kom hem med ett helt lass spindelmannen-kläder från Kina! Gissa vem som var i himmelriket sen?!? Nu ska han ha sin spindelmannenjacka så fort vi ska gå ut! Men ibland lyckas jag övertala honom att det faktiskt är spindelnät på hans Spyder-jacka också Det är barnen på dagis som påverkat honom... för ett par månader sen tyckte han spindelmannen var läskig och det tyckte jag var jätteskönt!
  • Snorky

ja, plastisock-kopia tyckte jag också var lite långsökt... inte ett dugg lika enligt mig. Då är plastisock 100 ggr finare om jag får vara ärlig! Men jag tyckte ändå om Lindex´s djurbody också. Kommer byta till mig en sån!

• 3 barns mor

Dom shortsen är fina har tittat på dom men har inte funnits i storleken jag vill ha.

krinzon skrev 2007-12-15 23:10:15 följande:
    Var och shoppade på Lindex idag. Höll på att skratta ihjäl mig... NU har "mitt" Lindex fått in den fräcka velour heldressen!!!! Ni fattar att dom e långsamma va??? Men dom hade fått in den rosa moln overallen och det var ju ganska snabbt jobbat Köpte iallafall ett par urhäftiga shorts med hägslen till Julia. Skall se om jag kan ladda ner bilden imorgon. Dom e gråa i botten med smala ränder av mörkare grå och rosa. Är nu på jakt efeter en matchande rosa body till! Fanns inga jäte fina idag på Lindex och dom superbra 2-packen som brukar finnas på HM var såklart slut... Vill ju fixa hela "paketet" så det matchar Återkommer med bilder som sagt...Och jag handlade förresten till mig själv också idag!!! Händer inte ofta, men jag hade inte stumpan med mig så jag kunde ju prova i lugn och ro
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2