• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Zvartaliljan
    Lilla Linda skrev 2007-12-15 12:54:36 följande:
    Har alltså inte hämtat ut dom ännu

När du hämtar ut dom får du då säga att du vill returnera dom och sen köpa dom igen med rabatten Så har jag gjort många gånger när jag lyckats handla någon dag innan en stor rabatt! Det är fullt tillåtet. Du har ju liksom fortfarande returrätt så vad ska de göra?

Det är personalen själva som sa att jag får göra så när jag kommenterade det en dag när det var ett stort erbjudande att "typiskt jag som handlade en massa i förrgår". De sa direkt att det bara var att komma tillbaka med kläderna och kvitto så fixar de det!

beror ju förstås på om det är trevlig personal eller inte...

• ikve

Hur får nu köp för 300kr få 100kr i rabatt i webbbutiken, har hanldat för 437kr och är inne på där man väljer betalsätt och inte drar dom av 100kr rabatt.

Har bara barnkläder i varukorgen.Visst gäller det alla barnkläder upp till 164 eller va den största storleken är?

• ikve

Nu fick jag fram det, man kan alltså inte kombinera Tag två t-shirts för 99kr och få 100kr rabatten, dåligt!

• Mollymajs
    ikve skrev 2007-12-15 13:20:02 följande:
    Nu fick jag fram det, man kan alltså inte kombinera Tag två t-shirts för 99kr och få 100kr rabatten, dåligt!
    Fast alla Lindex rabatter brukar gälla även på tag 2 eller tag tre kläderna då det är deras sående orinarie pris. Har alltid fått rabatt även att ja oftast köpet ta 3b2.
  • ikve
    Mollymajs skrev 2007-12-15 14:13:37 följande:
    Fast alla Lindex rabatter brukar gälla även på tag 2 eller tag tre kläderna då det är deras sående orinarie pris. Har alltid fått rabatt även att ja oftast köpet ta 3b2.
    Okej, för tar jag bort en av t-shirtarna så kommer 100kr rabatten fram, lägger jag till en t-shirt då står det bara rabatten från Tag2för99kr
  • Line80

åhh dom vill jag se bild på.. har oxå Ica Maxi här ska kolla när vi åker om en stund men som vanligt är det säkert så urplockat redan här i storstan men hoppas dock på att hitta ett par till mej själv.

Snorky skrev 2007-12-15 12:32:38 följande:
    åhhh... idag har jag köpt något så sött så sött... varsit par lackskor åt mina grabbar! De hade halva priset på skor på Ica Maxi här, så jag kunde inte låta bli!
  • Mollymajs

Jag tror priset på summan efter rabatten tag tre gör två är dragen måste bli över 300 för att få rabatten. Alltså om priset blir ex 400-99 sluter det ju på 301 och då ska rabatten gå in.

ikve skrev 2007-12-15 14:23:31 följande:
    Okej, för tar jag bort en av t-shirtarna så kommer 100kr rabatten fram, lägger jag till en t-shirt då står det bara rabatten från Tag2för99kr
  • Line80

Bilar är det enda jag kan tänka mej att han kan få på kläder då jag tycker "Cars" är rätt söta Men spindelmannen som jag vet han skulle vilja ha får han klara sej utan.. varför förstöra en tröja med ett sånt fult tryck lixom då får han hellre en spiderman motorcykel att leka me.

Snorky skrev 2007-12-14 23:20:32 följande:
    Klart vi har bra smak!  Neo är också tokig i bilar... jag hade inte köpt blixten för min skull om man säger så! Neo får tröjan nu för jag har köpt så mkt kläder i julklapp åt honom med diverse favvosaker på! Traktortröja från lollopard, bilar-kalsonger, polis-tröja, polispyjamas, byggare bob-strumpor etc.
  • Mollymajs

jag har köpt de lackskorna fast tjejmodellen till ella. Så söta fast ja betalade 149 fullpris men tyckte inte det va så dyrt ändå.

Line80 skrev 2007-12-15 14:27:37 följande:
    åhh dom vill jag se bild på.. har oxå Ica Maxi här ska kolla när vi åker om en stund men som vanligt är det säkert så urplockat redan här i storstan men hoppas dock på att hitta ett par till mej själv.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2