• Anonym (Skönt)

Kåt av blöja

Efter förlossningen har jag haft problem med inkontinens jättelänge, hade ju förlossningsblöjor först och har fortsatt med det sen. Men nu inser jag att jag blir kåt av att ha dem på mig, både för känslan och för att det känns lite pinigt. Vad är det som händer med mig? Jag är världens "normalaste" annars.

• Svar på tråden Kåt av blöja
  • Anonym (Skönt)

Ja den trycker liksom mot så skönt, men också att den bullar sig i rumpen.

• Anonym

Det är´la som att gå runt me enna kodde i byxan? Klart det är gött!!

• Anonym (Skönt)

Ja det kanske man kan säga att det är som en kudde...

• Anonym (vet)

Klart att det är normal.
    Det finns mycket som är lite kinky som är skönt.
    Det är en del av pirret sas....

Fortsätt du med "din pryl".

Ingen annan tar skada av det!

Du kan skita i de som säger att du ska snacka med en psykolog för övrigt!

• Anonym (Skönt)

Det är klart jag fortsätter men jag får väl hålla det för mig själv. Min man skulle tycka jag var helknäpp om jag berättade att jag blev upphetsad av mina blöjor.

• Jan H

Varför skulle du vara onormal, att sedan alla inte tänder på att gå med blöja är något annat. Skäms inte, du är inte så udda som du kanske tror, men de som är likasinnade går inte direkt med en lapp runt halsen.

Du får försiktigt plantera din fetish hos din man, han kanske kan gilla läget.

• tenan

Tycker också att det är något av det häftigaste jag kan uppleva.
    Upplever nästa nån form av erotisk berusning.

Förut så skämdes jag otroligt mycket för att jag kände så. Tyckte jag var helknäpp.
    Men jag har fått stöd av en vän här inne som lärt mej att acceptera och uppskatta denna "extra" läggningen. Det är ju faktiskt så att det utökar möjligheten till njutning
    Man får ju ett större "sexlandskap"

Så stå på dej och njut av det du känner och upplever!!!

• Anonym (Skönt)

Jamen det är ju inte så där lätt för mig i en frikyrklig familj att bara säga "woh hoh det här blev jag kåt av". Min man är så uppfostrad med missionären. Eller det hoppas jag väl att hann inte är men

• lollipop25

Tycker absolut inte du ska skämmas för något som du gillar, du skadar ju ingen med det, om du inte vill berätta det för din kille så får du behålla det som din egen njutbara hemlis Flört

• Jan H

Nej det kanske inte blir stående ovationer om du tar upp din fetisch på nästa släktträff. Bara du kan ju känna av om din man skulle vara mogen för en sådan bekännelse. Men skäms inte, det finns som sagt var fler...

Svar på tråden Kåt av blöja