• Anonym (Skönt)

Kåt av blöja

Efter förlossningen har jag haft problem med inkontinens jättelänge, hade ju förlossningsblöjor först och har fortsatt med det sen. Men nu inser jag att jag blir kåt av att ha dem på mig, både för känslan och för att det känns lite pinigt. Vad är det som händer med mig? Jag är världens "normalaste" annars.

• Svar på tråden Kåt av blöja
  • tenan

TS. Jag kan heller inte finna någon förklaring till varför jag tycker det är skönt med blöja. Tycker också att jag är jättekonstig för att jag känner så. Har försökt kväva dessa känslor men det har bara slutat med att jag mått jättedåligt.
    Har inte vågat erkänna att det är en del av mej. Mår mycket bättre nu när jag vågar iaf erkänna att jag tycker så och får prata om detta med en vän jag har. Det är också viktigt att man känner stöd, iaf för mej.

Så, försök att bejaka dina känslor för detta om du tycker det är skönt med blöja så använd blöja när du känner att du behöver.

• Anonym (sugen...)

ingen som har nått att säga om detta?
    Anonym (sugen...) skrev 2007-12-14 16:51:28 följande:

imponerad att så många tycker att de e okej med att använda blöja som vuxen,trodde folk skulle skrika rakt ut på detta forum. då e min fråga följande e de lika okej att använda napp som vuxen åxå? de e ju både nyttigare och billigare än att röka,och de borde inte vara "värre" ån att homosexuella suger på en k.k ? vad tycker ni?
  • Anonym (likasinnad)

Det är helt ok att använda napp tycker jag. Så länge man inte gör någon annan illa. Själv föredra jag bara blöjan men vet dom som gillar napp också. "Sugen" du får väl prova vad som är din grej.

• Anonym (urk!)

Usch jag blir äcklad av att läsa det här blääää....

• Anonym (....)

Det är så mycket vanligare än vad man tror, intervjuade ett flertal personer som tänder just på blöjor (inte på att låtsas vara bebis, för det är två stort skilda saker) och många av dem började tända på blöjor i precis samma situation som du, man finner en trygghet och nästa alla gillar det som är lite förbjudet! Du är inte konstig, alla tänder vi på olika saker!

• tenan

Blöjor som passar vuxna karlar OCH kvinnor (tror jag)
    kan man köpa här (för de som intresserade)

www.rehabshop.se/

Snälla och hjälpsamma

• Anonym (sugen...)

kul att nån tycker att de e okej!!! Tackar
    Anonym (likasinnad) skrev 2007-12-17 07:49:53 följande:

Det är helt ok att använda napp tycker jag. Så länge man inte gör någon annan illa. Själv föredra jag bara blöjan men vet dom som gillar napp också. "Sugen" du får väl prova vad som är din grej.
  • Anonym

Kom på att jag läste det här inlägget för ett tag sedan, kom på att jag skulle testa om det var skönt att ha blöja på sig. Så nu sitter jag här med en blöja mellan benen. Trodde inte att jag skulle gilla det, men det kan jag säga att jag gör... Det känns väldigt förbjudet och upphetsande. Känns bra att jag inte är helt ensam om att gilla det.
    Tror att jag ska gå och testa hur det är att gnida mig mellan benen med en blöja där... lockande

Tack för tipset

• Anonym

Det var jätteskönt att gnida med blöjan... det är ju också ett plus med blöja, att trosorna förblir torra. De blir ju så våta annars när jag onanerar. Åh jag längtar till nästa gång jag får tillfälle att använda blöja igen. Hur går det för er andra blöjälskare?

• Anonym (Y)

Men vem har sagt VAD som är normalt då??? Upp till var och en anser jag!!!

BajsKalle skrev 2007-12-15 02:54:41 följande:
    Du är inte normal om du tänder på blöjor. Inse det.
Svar på tråden Kåt av blöja