• Anonym (Skönt)

Kåt av blöja

Efter förlossningen har jag haft problem med inkontinens jättelänge, hade ju förlossningsblöjor först och har fortsatt med det sen. Men nu inser jag att jag blir kåt av att ha dem på mig, både för känslan och för att det känns lite pinigt. Vad är det som händer med mig? Jag är världens "normalaste" annars.

• Svar på tråden Kåt av blöja
  • tenan

Det finns nog väldigt många olika variationer på det här temat.
    Lika mycket som "vanliga" erotiska upplevelser varierar från person till person.
    Jag känner en väldig erotisk laddning att ha en mjuk med ändå bylsig blöja som nästan kysser och smeker en mellan benen... gör sej påmind att den finns där för varje steg man tar ... tryggheten det ger... kanske längtan efter den där vilkorslösa kärleken... att bli älska och få ett leende av någon man tycker om trotts att man befinner sej i den mest skämmiga situationen jag kan tänka mej...

.....det är väldigt komplext...vet inte om jag kan förklara helt... det blir ibland nästan som ett erotiskt rus....

Hur känner TS det?

• Anonym (likasinnad)

Hej anonym
    Jag kan hålla med om att nattbindor kan bli lite knöliga och liknade. Blöjor är något helt annat de sitter över hela rumpan och knölar aldrig till sig så utan ger en varmare och lite bulsigare känska. Går utmärkt i stuprör också. Prova gärna.

• Anonym (sugen...)

imponerad att så många tycker att de e okej med att använda blöja som vuxen,trodde folk skulle skrika rakt ut på detta forum. då e min fråga följande e de lika okej att använda napp som vuxen åxå? de e ju både nyttigare och billigare än att röka,och de borde inte vara "värre" ån att homosexuella suger på en k.k ? vad tycker ni?

• plast killen

så länge de inte skadar nån annan så e väl de mesta okej...
    Anonym (sugen...) skrev 2007-12-14 16:51:28 följande:

imponerad att så många tycker att de e okej med att använda blöja som vuxen,trodde folk skulle skrika rakt ut på detta forum. då e min fråga följande e de lika okej att använda napp som vuxen åxå? de e ju både nyttigare och billigare än att röka,och de borde inte vara "värre" ån att homosexuella suger på en k.k ? vad tycker ni?
  • BajsKalle

Du är inte normal om du tänder på blöjor. Inse det.

• Anonym (sugen...)

kanske inte normalt,men accepterat.

• Anonym (Skönt)

Men jag tycker ju själv att jag är superkonstig. Jag fattar liksom inte. Senkan ju alla säga "jo men det är helt okej." Vill ju hellre ha orgasm av att ha en k-k i mig...

• plast killen

får du orgasm av att ha blöjan på dig?

• Anonym

Vart får man tag på såda stora blöjor till karlar?
    Mitt ex tar vårt barns blöjor i kissar i dem.
    Jag kunde tyvärr inte acceptera hans beteende så vi gick skilda vägar.Men finns de stora blöjor för vuxna så vore de ju bra så vårt barn får ha sina blöjor i fred.

• plast killen

ingen som vill svara tydligen... :(
    Anonym (sugen...) skrev 2007-12-14 16:51:28 följande:

Svar på tråden Kåt av blöja