• Anonym (Skönt)

Kåt av blöja

Efter förlossningen har jag haft problem med inkontinens jättelänge, hade ju förlossningsblöjor först och har fortsatt med det sen. Men nu inser jag att jag blir kåt av att ha dem på mig, både för känslan och för att det känns lite pinigt. Vad är det som händer med mig? Jag är världens "normalaste" annars.

• Svar på tråden Kåt av blöja
  • tenan

Jag tycker heller inte att jag särskilt porrig.
    För mej är detta med blöja något underbart vackert och skönt.
    Tog lång tid innan jag verkligen vågade ge dessa tankar näring även om jag nog innerst inne tyckte så. Det är alltid lättare att tycka vad man tror alla andra tycker.
    Var tacksam istället att du funnit ytterligare något som ger dej njutning

• Anonym (likasinnad)

Det är inget fel på dig. Jag har samma lusta och brukar gå runt med det lite då o då. Min man är helt ovetande och ska så förbli.
    Vi gör ingen skada på någon annan så låt oss njuta ifred.

• Anonym (Skönt)

Skönt att höra att man inte är helknäpp i alla fall...

• tenan

Varför säjer du usch?
    Vad är det för hemskt i att gå omkring i en mjuk bylsig blöja?
    Det är ju ändå bara ett speciellt klädesplagg.

TS, tycker du skall bylsa på dej en mjuk skön blöja när du känner att du vill och behöver det och njut utan att skämmas.

Du är långt ifrån ensam om detta!!!!

• plast killen

alla har vi våra "laster" passa på att njuta av de för livet e kort med tanke på hur länge man e död... go on ts...

• Tette86021

Är väl inge fel med det.. lite udda.. men hur många finns det inte som tänder på lite udda saker?

Finns killar som tänder på sin damsugare, tjejer som onanerar med köksbord..

• Anonym (likasinnad)

Du är absolut inte helknäpp, det finns så många olika lustar och detta är bara en. Det finns faktiskt många med denna lusta, besök gärna www.diaper.nu
    Låt dig inte påverkas av några perfekta idial som vissa tror dom är här i sina inlägg. Våga bära blöja våga vara dig själv.

• Anonym

Ok, alla får ju njuta som de vill, inget ont i det. men jag förstår ändå inte riktigt det sköna i att gå omkring i blöja? Nån som vill förklara?

• Anonym

Att gå i blöja måste vl vara ungefär som att gå i nattbinda. Och det känns ju inte så upphetsande tycker jag. Mest knöligt om man har sturör och så.

Svar på tråden Kåt av blöja