Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

katarina118 skrev 2007-12-09 17:49:30 följande:
    nu ha man hittat hit till nya tråden...ja hoppas att de kan va något kanon erbjudande på molo snart..alltså ja vill ha nåot plagg i den där rådjurs motivet de ä ju bara såååå snyggt..
    Ja, då får ni kika på Tradera, för det säljs inte längre. Men visst är det såå fint!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Mini78 skrev 2007-12-09 22:01:16 följande:
    Shit, vad många sidor ni hunnit skriva redan! Jag har i alla fall uppdaterat bildtråden med mina Molo-fynd, som jag skrev i den förra tråden. Hänger inte riktigt med så här precis hemkommen. Får väl läsa ikapp lite!
    ÅÅÅ så mkt fint du handlat! Gaah! jag grömer mig fortfarande för att jag inte kunde dit! Tur att Buttelina hjälpte till så jag fick ta del av det lite iaf . Jeesus vad pengar jag skulle gjort av med annars! 
  • Tjollabolla
    Mini78 skrev 2007-12-09 22:08:38 följande:
    Ja men visst blir man glad!! De är så härliga! Många av plaggen har Kevin också haft som pluttis, så det var lite nostalgi på dem. Dock inte flygplanen som jag blev så glad för när jag fick tag i!
    Flygplanen är uunderbara! Är så glad att Buttelina fick fatt i en body med plan till mig (ja ja, Milo då )!
  • Tjollabolla
    Mini78 skrev 2007-12-09 22:11:36 följande:
    Tjollabolla: Haha, jag säger också "kläder till mig" innan jag kommer på att de ju faktiskt är till Kevin... *asg*
    Ja, det är väl lustigt det där? JAG vill ha den, åh nu är den MIN. Hmmm... Kanske inte, skulle inte vilja se mig själv i en flygplansbody
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2007-12-09 22:18:31 följande:
    Tjollabolla-kanske vi dockSkojar bara men visst vore det lite kul med print till mama med..Har nu köpt lila igelkottar till mig själv-har helt fallit för den lilla taggiga..
    ÅÅ finns det? Vaaaaaaar!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Idag verkar alla sjuklingar bättre här hemma, jipii! Mannen är dock hemma från jobbet, han hade ju 39 graders feber igårkväll. Lite mysigt så där en måndag

Funderar på om mitt paket från EST kommer idag, beställde i fredagsnatt... Hmmm... Det borde det inte göra va? Det behöver verkligen inte göra det just idag när gubben är hemma...

• Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2007-12-10 08:24:28 följande:
    sorry det va ju rumba... jag e trött känner jag
    Äsch jag känner ju inte igen dig med den pressbilden!! Cool
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-10 08:59:32 följande:
    vad beställde du?? katvig velourdress eller??? jag baställde oxå i fredagsnatt så jag hoppas oxå att det kommer idag...
    Ja, veloursuiten brun/svart! Fast jag hoppas ju att den INTE kommer idag . Tog 86 så Milo kan väl inte ha den på ett tag, dumt att göra sambon upprörd på den då ju, det kan jag göra med annat. Haha! Vil du inboxa din adress så jag kan skicka mailingbagsen?? *sugen på mina MOLO!!*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8