Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina skrev 2007-12-11 10:15:34 följande:
    ja, visst blir det 55?? tyckte bara att det lät så mycket...
    Är det mitt paket du grejar med? Har mitt kuvert kommit fram? Din postis är ju alltid såå tidig!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-11 10:27:14 följande:
    japp, både ditt och angelinahs ligger packade och klara
    Wohoo vad kul! Säg till om du ska ha mer för frakten!

Ja, kockan är tio och Milo har redan hunnit med att bajja ner den fina suiten i turkost med stjärnor. Förgrömmade Unge!
  • Tjollabolla

Hej på er! inte hunnit mer er alls idag . Otroligt ovanligt! Tur att sambon ska tillbaka till jobbet imorgon så det blir lite ordning o reda
    Har jag missat ngt skoj?

Måste visa er Milo in action på babysimmet:

• Tjollabolla
    Längtar liten skrev 2007-12-11 19:52:50 följande:
    Hur är Molos bodysuit i storlek? Olivia ligger på gränsen mellan 68 och 74 på bodys och har 74 i byxor och de är precis på längden men något stora i midjan (smal med långa ben mao). Vilken storlek ska jag satsa på, vill ju att hon ska kunna ha den ett tag oxå?
    Ja, ta 74. Min Milo är ju 75 lång, minst och hans i 74 passar fortfarande, likaså dom i 80
  • Tjollabolla
    Längtar liten skrev 2007-12-11 20:45:40 följande:
    Hon är 74 lång och väger drygt 8 kg. Kanske ska satsa på en 80 då eller kommer den sitta pösigt då kanske? Är rädd att hon kommer växa ur 74 på längden för fort?
    Om hon är 74 lång så hade jag kanske tagit 80. Jag slutade köpa 74 när Milo var ca 73 lång. Det går ju så fort! Å andra sidan väger hon ju inte så jättemkt, Milo väger nämre 10 kg...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2007-12-11 22:50:55 följande:
    Åååååå sitter med en suuuur och mycket vaken Ida i knät... Jag vill viiiila nuuuu *sucka*
    Lider med dig! Har precis suttit med Milo i 1 timma i sovrummet, jag böjd över hans säng och min rygg känns som den är av på mitten nu. Vem fan var så dum o uppfann spjälsängen?! Jag vill ha en elektrisk spjälsäng, som går att hissa upp och ner LJUDLÖST!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Vaknade av telefonen, våra vänner fick en liten Maja för en timma sen! Gud sååå roligt, igår var dom här och drack kaffe och några timmar senare har liten ploppat ut! Nu måste jag ju hitta det sötaste mest rosa jag kan hitta . Fast innan dess, väcka Milo, ge frukost, släppa ut vännernas hund OCH hinna vara på babysång i stan 9.30. *tidsoptimist* Så varför sitter jag här?! *lite bråttom*

• Tjollabolla
    terezita skrev 2007-12-12 09:36:40 följande:
     ojoj, det var inte lite det!!! måste få sre bild sen...
    Hehe, annars kan vi byta min 80 mot din 92 . Så kan Milo ha 92:an o er lilla Milos 80 . Bra deal, tycker jag!! Hehehe. Tror nog att den kan vara väldigt mkt på gränsen.... Milos gick inte att knäppa bara, det fick jag kämpa för att klara av.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-12 11:34:24 följande:
    är du redan hemma?? har postis varit hos dig än?? vad köpte du till maja??
    Japp, här går det undan vet du! Bebissången är mellan 9.30-10.30, sen körde jag rätt hem. Det har inte blivit ngt till Maja ännu, tänkte kolla runt lite.... Funderade på en Nanoou splash kanske. Rosa, givetvis! En suit ska det nog vara iaf!
    Postis har inte kommit ännu här på landet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8