Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina skrev 2007-12-10 16:55:29 följande:
    vaddå synd om min postis Jag får ett tunnare paket av dig och du får ett fetare tillbaka av mig Nu kommer bilder på dagens leverans
    Ja DET är ett bra utbyte tycker jag . Nu ska jag spana in dina inköp!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2007-12-10 20:07:22 följande:
    Min leverans från EST kom idag Men jag skulle inte gått upp en stl i Nanoou byxorna de är stora, sonen kommer kunna ha den nån gång nästa år.Måste dock säga att jag är impad av EST de är snabba trots kalendern, sånt gillar vi
    Japp, jag fick oxå leverans därifrån, attans kvickt. Men jag lyckades smyga undan det från sambon ändå, trots att han var hemma haha! Katvig suiten var grymt stor! Ska allt testa den på Milo nån dag bara för att se HUR stor
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-10 20:13:24 följande:
    men nästa gång det är rea på velourisarna så knip ett par orange du oxå!! i övermorgon har du ju din flygplansbody
    Ska absolut hålla ögonen öppna efter ett par  Du får gärna hålla dina ögon öppna med, dom verkar se bättre än mina, hihi! Fast just nu står nog Ferraribyxorna högst upp på min lista!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-10 21:19:17 följande:
    tack alla tildamamman: dom är breda men små i midjan!! jag har storlek 80 till honom och de är väldigt små i storleken. konstigt små faktiskt, isabels byxor är inte alls små i storleken...
    Vaa! Små! Milos är så stora så dom åker ner över hans fötter. Fast jag håller med om midjan, där är dom tajta. Det skiljer en del på våra gröna och våra lila, dom lila sitter inte alls så hårt i midjan som dom gröna....
    Han är ju såååååååååååå söt! Perfekt med flygplansbodyn!
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2007-12-10 23:20:03 följande:
    Har äntligen fått ner lillkillen i säng nu, han blev piggare nu på kvällen och vaknade vid halv tio och ville leka. Bra nog så fick han i sig lite välling också utan att få upp det (än iaf). Nu när klockan ändå är så mkt så kan jag väl lika gärna sitta uppe 40 min till och kolla vad som händer vid midnatt.. De här decemberkvällarna tar hårt på sömnen
    Å lillegrabben, hoppas han blir frisk snart.

Milo somnade efter välling vidhalv nio och vaknade igen nio, pigg som en lärka. Jag vet, alla säger att man ska absolut inte ta upp dom ur sängen då, men ja. Vi är så svaga så vi gör det... hellre det än att höra honom skrika i 2 timmar. Han somnar ju inte ändå, han är ju inte trött! Han däckade nu istället vid kvart över elva. Hoppas på lite sovmorgon imorgon
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-10 23:25:14 följande:
    japp, de var mindre än katvig strl 74:a . Visst var dom perfekta med flygplansbodyn
    Verkligen perfekta! Å, vad jag irriterar mig på att det tom. ska skilja inom samma märke OCH dessutom på samma byxor! Väldigt snällt att du fick nya iaf
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-10 23:30:48 följande:
    jag längtar oxå... efter MOLO!!!!
    ÅÅ ja, det längtar jag oxå efter! Och efter nästa lagerförsäljning
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-10 23:29:57 följande:
    jag tar oxå upp lilleman om han vaknar, inte ska dom små behöva ligga och vara ledsna! men jag brukar bara stoppa in tutten så somnar han igen
    Ja, oftast är det så här med. Kommer in i rummet så står han upp och gnäller, men sover fortfarande. In med nappen o lägger honom ner, sen sover han igen . Men en del kvällar får han för sig att han bara tar et powernap om han somnar innan klockan 21. Knäppa goa unge .
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-10 23:54:14 följande:
    är det bara jag som tycker att tshirten på smallkids cheap monday som heter baby tee baby mare har konstigt tryck??? kolla på bilden på smallkids och berätta vad ni tycker att den ser ut som...
    *ASG* Jag såg det direkt jag HAHA!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8