Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

ÅÅÅ Massa MOLO i brevlådan! SÅÅÅÅÅÅ FINT!  Tack Buttelina!

Nu ska jag se om grabben är p "prova kläder humör" för det är jag. Fast är han nånsin det? Åh, allt var så mkt finare i verkligheten! *kär i allt*

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-12 13:16:29 följande:
    gahh, helt plötsligt kan jag inte lägga in bilder på datan. det står bara guiden scanner och foto används redan!!! sen komme jag inte länge !! störigt. nån som vet hur man gör??
    Testat att starta om?

Milo har ta mig tusan gått med på att testa alla plaggen! Otroligt, ingte gnäll alls! Kort på väg, med andra ord!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-12 13:45:09 följande:
    helt ot men kolla in min busunge! får han ingen mat eller?? vet inte hur han lyckades öppna skafferiet!!
    Haha!!! Buset då! Dom kan mkt mer än vad man tror

Nu ska jag spamma bildtråden!
  • Tjollabolla

Buttelina: vad fina dom är i bildtråden! Du ska ju ha mer pengar av mig för portot såg jag!

ALLA barn är superfina i bildtråden, å alla kläääder! Finaste ungarna på fl

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-12 13:54:53 följande:
    åhh, så fin han är!! klädde verkligen i bilarna ju! visst satt den med mexicofotoprintet tajt och snyggt! bia har på sig sin idag! cool .Nästa gång det är rea på boilersuiten från katvig så ska jag ha en sån svart/brun! skitsnygg ju! Fattar inte att jag inte köpte en! Men dom är faktiskt stora i storleken. lillebror passar fortfarande i sin 74:a...
    Ja, Mexicoprintet var så mkt snyggare än vad jag trodde. Bilarna var heelt underbara, dom ligger ju i toppklass med dom gröna stjärnorna!!

Jag gillade faktiskt inte boilersuiten när jag såg den, men nu när jag testade den idag så föll jag för den! (tack o lov, dyrt annars haha) Så himla mjuk o gosig. Milos är en 86:a, så visst är den stor. Han har massa kläder nu, o tänkte att en sån dress är nästan finast sen när dom knallar runt o man ser den i sin helhet.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-12 13:56:21 följande:
    nää, det blev ju typ 28kr över så jag skulle egentligen betalat hela portot! jag bjuder på en kaka istället när du kommer och hälsar på mig
    haha, ookej! Det får bli snart det tycker jag!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2007-12-12 14:50:22 följande:
    Gick alla och sov middag nu eller
    Näe, jag kom igen efter promenixen Milo sover så gott i sin vagn o grannens hund var helt slut, så nu kan jag sitta här i lugn o ro ett litet tag innan min vilda kusin kommer (måtte det dröja lääänge innan Milo blir 3 år! ).
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-12 14:02:16 följande:
    ha en skön promenad!
    Hmm innan jul kanske blir svårt. Jag insåg igår att det är ju bara nästa vecka oxå! Halleda vad tiden går! Men kanske till mellandagarna.... Räcka ut tungan
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-12-12 15:05:37 följande:
    ja, just det! det är ju inte alls lång tid fram till jul!. det får bli shopping i malmö i mellan dagarna!!! vad sägs om att shoppa med mig den 26:e?? första mellandagsrea dagen
    Vi ska på kalas på eftermiddagen, min kusin har fått turen att fylla år på annandagen. Dom har hyrt badhuset iaf, så det blir ett litet avbrott i allt juligt! Men den 27... Räcka ut tungan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8