Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina skrev 2007-12-17 22:12:22 följande:
    det får jag oxå HELA tiden! skit störigt! jag vet inte vad han har för hatt mått nu, men han har rätt så stort huvud. jag tror idat strl 80 passar din tös...
    Visst är det irriterandeSkrikandes

Toppen, blev sugen på en svart med mus på.

Nä nu ska jag gå o sova, jag e såååå jäklars morgon trött. Godnatt
  • gosmamman

Gokväll Skrattande

Såå söta barn i BT och för att inte tala om alla läckra kläderRäcka ut tungan

Butte- sonen var såååå fiiin i kombon orange lindex velour och lila småfolk.

Zvartaliljan- Jag bara äääälskar den bruna tröjan med rosa pellefanter på *vill ha*.

Nu måste jag kolla kalendrarna trotts att jag e pank.

• gosmamman

Gokväll!

Jisses  vad massa fina kläder i BT.

Lina M liten-vad fiiin H.J.O.R.T.H suiten var, hon är sååå fin i grönt din tösabit.

Själv bidrog jag också med några bilder och försök att blunda för min sambos myspys klädsel.

Såg att ajabaja hade småfolk i luckan idag, synd att det var slut på min strl på det jag ville ha Ledsen

• gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-19 20:15:09 följande:
    Hon bara bits och gnäller hela tiden... Jag blir galen snart tror jag Hon e verkligen SUR på allt och alla utom pappa som självklart inte e hemma!!! *surar jag med nu*
    Det måste vara åldern, min är likadan. Iofs bits hon inte men gnäller heeela tiden. Hon började när hon var sjuk. Nu är hon frisk men gnället tycktes inte vilja följa med sjukan bort härifrån Fundersam
  • gosmamman
    jompa skrev 2007-12-19 20:22:45 följande:
    Spring in på Linten på Landet med dig, deras lucka nr 20 har lite Småfolk.
    då sticker jag dit, tack jompa
  • gosmamman

Är dte nån som vet om det bara är direktbetalning på LPL ??? Jag kan ju inte betala förräns imorrn. Går det att ta typ post/bankgiro ??? för då kan man ju överföra imorrn.

Vet att jag betalat via direktbank tidigare när jag handlat där.

MÅSTE ha kobodyn för 99 kr.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2007-12-19 20:33:41 följande:
    Beställde precis safari suiten från Hugin & Mugin från LPL Har ju velat ha den super länge nu, och 149 kr kan man ju inte motstå
    Dregglade lite på den jag medRäcka ut tungan
  • gosmamman
    jompa skrev 2007-12-19 20:48:27 följande:
    Hur går det för dig så blir det några kossor?
    Jag vet inte, vet tvungen att svänga ihop en kladdkaka för jag har mamma/barn fika här imorrn fm så jag hoppades att nån skulle kunna svara mig ang bet undertiden jag bakade
  • gosmamman

Japp nu e den beställd Skrattande gick bra att betela via bankgiro så då kan jag sätta in imorgon. Nu ska jag bara få tag på matchande mössa men det får vänta tills vi fått julklapps pengarna av morfar Penga mun

• gosmamman
    NovJenny skrev 2007-12-19 21:11:38 följande:
    Blev mössan för mig iaf! Brun/turkosrandig med fleccefoder. Mysigt! Kanske är lite kallt för den nu, men det skulle ju bli plusgrader igen!
    säkert blir det plusgrader snart och sen räknar jag med en tidig vår  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8