Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

gosmamman skrev 2007-12-16 19:55:48 följande:
    Hur länge är det ok med hjälmmössor på barnen??? Jag tycker smådolks är sååå söta, skulle vilja ha en med kossor till våren men då e hon kanske för stor??? Finns det i strl 80-86 ens. Ser dom bara ut som megababysar eller är det gulligt???
    småfolk såklart Generad
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-16 19:59:27 följande:
    Åååå jag äääälskar hjälmmössorna!!!! Ida kommer få använda dom så länge hennes huvve får plats i dom... Sååå söta!!!En smaksak säkerligen... vissa tycker säkert de e helfjantigt, men jag står heeelt på din sida om liten kommer i hjälmis... *sött*Vill ha massor av såna mössor... fler än det finns att köpa
    Ida är ju onekligen jättesöt i sina och ser inte ut som en jättebaby. Lovar du att ha dom på henne till våren så vet jag att en till jämngammal i hela sverige ochså blir tvingad av sin mamma Flört

Vad har ida för strl på sina nu??
  • gosmamman
    NovJenny skrev 2007-12-16 20:01:24 följande:
    Jag ställde precis samma fråga några sidor bak! Jag vill mest ha dem under mössa nu i vinter på Noah då hans mössa inte är riktigt tät.Skulle inte sätta på honom enbart en hjälmmössa för att det är fint, dock... Hanhar så stort huvud!
    Min tjej har ganska litet huvud så hon kan nug se söt ut i dom
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-16 20:05:44 följande:
    Visst e dom alldeles underbara... Ida har M i Molos ( 68-74) har några i L (80-86) som hon ska ha i vår och i sommar...Lååååvar att här har du en hjälmmössepolare till våren
    Bra då kan jag säga det när folk frågar om jag inte fattar att hon inte är bebbe längre (helt ärligt kallar vi henne bebben ofta, hon säger "beppe" när hon ser sig i spegeln).

Vet du om småfolks finns i större än 74??? har bara sett 74 som störst.
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-16 20:08:36 följande:
    Nu gnäller resten av familjen... Ska kolla klart på spiderman... Kollar in senare..
    attans då så drog hon, nån annan som vet om strl på småfolks hjälmmössor??

ska ta en sväng o kolla lite i shoparna
  • gosmamman
    jompa skrev 2007-12-16 20:28:12 följande:
    Jaaaaaa!Vann denna preciswww.tradera.com/auction/auction.aspx...
    garttis jompa, den är heeelt underbar och det blev iaf ett hyffast bra pris Skrattande

Jag hittade förresten småfolkshjälmmössor i strl 86 Glad, inte i det tyget jag vill ha men nu vet jag att det finns iaf
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2007-12-16 20:32:13 följande:
    var hittade du i strl 86????
    EST hade några i 86
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2007-12-16 20:47:27 följande:
    kollade in där. den med gässen tycker jag är riktigt fräck!
    Ja den är cool. Men jag vill sååå gärna ha kossorna för den matchar färgmässigt så bra med bebbens övriga kläder (brun du vet Flört)
  • gosmamman

Var nyss på tradera och kollade favvomärkena men det verkade gelst i utbudet, kan det stämma???

Ni som har auktioner ute, går dom segt nu innan jul eller är det samma fart som vanligt?? Funderar om man ska vänta men att lägga ut några auktioner tills efter nyår.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8