Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

ängeln83 skrev 2008-02-28 21:20:52 följande:
    Hur mycket bredare är den än en 86:a än Molo?
    vid armhålorna ca 1cm, men nere vig benen (lite annan model ju) så är det ca 1 1/2cm på varje sida...
  • Buttelina
    Mini78 skrev 2008-02-28 21:28:38 följande:
    Hello girls! Var inne och kollade Eleraffs hemsida och såg att de hade en blå Lollopard bodysuit med traktormönster på förstasidan. Går de att köpa nånstans nu? Hittade inte dem på Eleraff i alla fall?
    lollopard.se
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-02-28 21:31:47 följande:
    Tror nog jag försöker mej på en sådan Kollade på Poppilopp men där fanns ju bara små.
    ajabaja har
  • Buttelina
    Småkottarna skrev 2008-02-28 21:32:05 följande:
    Tack för det! En stycke regnbågis beställd!! Men jag tog förskottsbetalning, håller fortfarande fast vid att jag inte gillar visabetalningen över nätet , men på orderbekräftelsen står inget om hur jag ska göra för att betala. Skickar hon mig dom uppgifterna senare eller?
    det gör dom nog då.. fiint köp
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-02-28 21:33:13 följande:
    Fast där var den ju dyrare, och så frakten med.Meh, nu har jag helt plötsligt gått och blivit snål
    haha sån är jag med ibland. men maila poppilopp! ibland har hon storlekar som inte finns på nätet..
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-02-28 21:33:27 följande:
    Vilken underbar kombo!!! *måste ha nytt småfolk *Maaassa fina bilder i bt åxå!!Angelinah---- va fin Ida är i gröna molon!!  Är hon över 80cm redan??  tyckte inte det va längesedan stumpis & Skatten va lika långa å han är bara 75cm nu ... (om de ny mätte rätt för isf har han bara växt ½cm på 2½mån )SKÖNT att det löst sig med klädseln, håller tummarna att den verkligen kommer fram nu åxå!!Fina suiten från Tradera kom fram idag, den har verkligen varit på sightseeing med posten ... men men nu är den här iaf
    lilla skatten då! lillebror är ju yngre än honom och är 76 lång
  • Buttelina

kan inte citera skatten: de passar nog fint! de vita med röda och blå stjärnor är oxå jättefina till.

• Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-02-28 22:03:52 följande:
    Kom på det precis när jag postat Tror nog stjärnorna blir ännu finare än väderbyxorna (men kul att ha någon kombo HELT utan Stars ngngång ) *mest stjärnor här*
    mm, visst är det är det skoj att hitta nått annat än stars
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8