Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Jen80 skrev 2008-02-29 21:22:11 följande:
    Är det bara jag som sitter och skrattar till Let's dance?!?!
    nä, jag skarattar oxå. mat tina e så ful haha
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-02-29 21:29:56 följande:
    Men mat-Tina är väl för himla rolig !! Trodde inte jag gillade henne innan, men tycker hon är helskön!!Nu skriker Liam . Han mår inte alls bra...
    hon bkuder så mycket på sig själv att hon blir lite ful åhh, liam då
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-02-29 21:27:09 följande:
    Det var en idé förstås, det kanske inte vore så dumt. Tack!
    har du provat plastisock jackan på din grabb än? är du nöjd med den? är mudden nertill bred?
  • Buttelina
    Myris83 skrev 2008-02-29 21:31:59 följande:
    Jompa: samma här, älskar den tröjan och hon har även ett par byvor med brunt miniappleprint, dom är också underbara. Har vunnit en suit i det gröna på tradera som ni får se sen ;)
    såååå söt dotter du har  påminner lite om din dotter när hon var liten
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-02-29 21:45:42 följande:
    Åh, blir så sur på sjukvårdsrådgivningen jag pratat med två gånger nu på några dygn. ena natten hade han 40.8 i feber och man är ju så himla rädd för feberkramper nu när han har haft det tidigare... Ville ha lite råd hur jag ska få ned febern, för då hade han haft det i några dagar och vi hade varvat Panodil och Ipren, men fick ändå inte ned den så mycket. Ringde idag igen, för febern steg fast han hade både Ipren och Panodil i sig och hade haft det ett tag så den borde ha sjunkit. Men de sa att det är ok att han har feber och bla bla bla.. Men nu gav jag honom Ipren innan han gick och lade sig vid 19.30 och nu har febern stigit mycket och efter vad jag känner på honom så har han närmare 40 grader. Han har vaknat några gånger och bara gråtit - fast han är knappt vaken. Har aldrig varit såhär innan, utan brukar mer yra när han har hög feber. Men det jobbiga är att inte febern sjunker, utan stiger. Vågar ju inte sova inatt om hans feber inte sjunker nåt... Har ringt sjukvårdsrådgivningen igen. Känner mig som en tjatig morsa, men såhär brukar jag inte vara.. Åh, man blir ju orolig!!nu gråter han igen
    men lilla vännen en bra sak man kan göra är att blöta en mössa i kallt vatten och sätta på huvudet. det kan ta ner febern en del.
    isold2003 skrev 2008-02-29 21:45:45 följande:
    Ja det har jag, jag fotade lite, ska lägga in bilderna direkt, det har jag glömt. Jag ska lämna tillbaka den, den satt inte så bra på min kille. Den blev för slapp nertill. Lillkillen är inte smal men inte tjock heller, han är ganska krallig liksom. Jag tyckte iaf inte att den passade på honom. Men färgen är ju jättefin! *springer och hämtar minneskortet till kameran*
    tack!
  • Buttelina
    Essi73 skrev 2008-02-29 21:43:50 följande:
    Ett tokigt litet inhopp.. Jaaaa det har dom, var där idag.. eller nej förresten de har det inte nu längre efter att jag rensade Hej hej görls, heltidsjobbande nu för tiden och hinner inte nätshoppa om ens shoppa. Så jag gjorde en raid idag.Hoppas ni alla mår väl, på er!
    heeeej vad shoppade du för fint då?
  • Buttelina

ISOLD: gud vad söt din grabb är  riktig liten charmknutte japp, det var som jag trodde men mudden... stoooor...

• Buttelina
    Essi73 skrev 2008-02-29 22:02:07 följande:
    Do aj need to ens säga det, Molo?! Moooloooo! Stjärnor vit bakgrund/färgglada stjärnor, blåa och gräna ränder, bilar - byxor och bodies samt fleecejacka till våren och 2 Plastisockbodies.Rena julafton! Såg dock i bildtråden att det finns lite mer att inhämta. Jag hade dessvärre (eller bättre) ont om tid i em:s, jag var på väg till kiropraktorn och hade vägarna förbi. (Rättare sagt så ringde jag 118 118 och bad om adressen *asg*)
    åhh, fina molosar
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-02-29 22:12:25 följande:
    Godkväll!!!Fina barn och kläder i BT!!!! Får kanske bli en fotbollsbody ändå Lade in en bild på Alex som flygplan från idag i BT
    åhh, vilken go bild!
    JohannaJ skrev 2008-02-29 22:17:50 följande:
    hur är molos lurviga fleecejacka i storleken?Sonen har 62/68 i molobyxor, fungerar en 62:a i fleecen då? Vet någon var jag kan köpa en 68:a annars?
    nää, jag hade nog tagit en strl 68 minst
  • Buttelina
    JohannaJ skrev 2008-02-29 22:35:22 följande:
    okej får leta vidare, verkar vara slut överallt.
    tänkte inboxa dig men jag var inte inbjuden dom har strl 68 i "min" butik i malmö. en grön med grå kantband...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8