Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

nu har jag shoppat bodysuit och en sommarbodysuit i det orange/blå randiga. Gula velouren är sååååå fin . måste ha!!

men de orange/blå var slut i leggingsen i rätt storlek var finner jag strl 92??? gärna lite frakt bara

• Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-01 14:01:24 följande:
    Hej hej! Nu är jag tillbaka efter en tur ner på stan. Jag fick inget svar från Angelinah (gissar att det var för tidigt ) så det blev en ensam runda. Hur som helst blev jag grymt besviken på Moa&Max som knappt hade något Katvig och som bara skulle ta in rosa/vit och svart/vit och ingen velour Så nu måste jag hitta mitt grön/turkosa på nätet någonstans. Sen fick Plastisock luvtröjan åka tillbaka och jag bytte den mot en helt underbar vårjacka till stora killen, från Mini A Ture. Superfin! Och som tur är är det "örnvingar" på ärmen så han tycker om den också  Nu ska jag se vad ni har shoppat idag!
    velourjackan finns på spoijl...
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-03-01 10:20:32 följande:
    Åh är så sugen på tre saker, röd kikkid heldress (hojta om ni ser nånstans förutom fres..), rosavit randig velourjacka o rosa matchande velourbrallor.. Men som Butte sa så har de ju tagit fullpriset på spojl även för mindre strl?? Det är väl bara att hoppas på att de kommer in även nån annanstans.. De där hippo nåt hade ju ganska stort sortiment, ska kika in där om de kanske fått in.
    annars kan jag köpa rosa vit till dig på bombom så får du det när du l´kommer den 18:e
  • Buttelina

har alla här ett liv jaja, jag har i alla fall lagt in dagens inköp i bildis

höres senare

kram

• Buttelina
    psyko skrev 2008-03-01 15:29:21 följande:
    Hej! Ni har säkert skrivit det förr, men var hittar jag Katvigs rosavitrandiga klänning...?Tack!
    tror rackamaja har..
  • Buttelina
    september 01 skrev 2008-03-01 16:00:32 följande:
    Buttelina, var hittade du sommardräkten från katvig??
    på bombom
  • Buttelina
    september 01 skrev 2008-03-01 16:02:51 följande:
    Grrrrrrr, var där igår på förmiddagen o då hade dom inte kommit.. hur är dom i stl? Ludde har nu 74 i heldress börjar väl dra lite här o var.. ska jag ta 80 el. 86 tycker du?
    ska du ha den i sommar så ta 86... igår på förmiddagen hade det inte kommit in än
  • Buttelina
    J essica skrev 2008-03-01 16:24:38 följande:
    Butte: Fin fina inköp Vill oxå ha blå /orange ju. Hur satt suiten i 86 som du funderade på en 92:a? Vilken storlek har han i suiten med långa ben?
    bägge funkade bra på honom. 86 i stora suiten och den är perfekt, kommer funka ett bra tag men 80 är för smått. sommar bodysuiten kommer kanske passa till sommaren ändå... ska prova den på isabel. passar den på henne så behåller jag strl 86...
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-01 18:24:24 följande:
    Ja eller hur... jag har hellre för korta bysser nu för tiden, de trampas ju på så de far av annars
    ta 86 i bodysuiten! 92 var tom stort på isabel när hon var 2år...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8