Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Jessys skrev 2008-03-03 12:55:27 följande:
    ja skulle oxå vilja ha en såpn dress En grön skulle nog sonen passa bra i
    vill du ha en grön så ring eleraff, de kommer få in eller har fått in gröna. fraktfritt och bra
  • Buttelina
    Saraia skrev 2008-03-03 12:41:35 följande:
    fick inget svar förut så jag frågar igen: hur e nova star i stl? deras rosa 3/4 brallor ser himla fina ut! min smalfis snart 2år e ca 85cm lång o har 80/86 i byxor, vilken stl ska jag ta t henne tror ni?
    jag har inga men flera i tråden har... tror man kan gå upp en storlek om jag inte minns fel...
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-03 12:58:05 följande:
    Åh vad fina de är!! Tack Buttelina för att du visar Iabel också, då borde ju lillkillen kunna ha strl 92 han med! Vad glad jag blir!! *springer och letar KIK-KID dress*
    ja, det MÅSTE passa din grabb.. såå cool spring och KÖÖÖP
    Jessys skrev 2008-03-03 12:58:52 följande:
    Butt: åh tack för tipset
    så lite så
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-03-03 13:10:29 följande:
    Butte- vilka underbara ungar i BT med fina kläder på sig (såklart).Riktigt coola dressar
    tack lillebror var glad och isabel supertrött älskar dressarna Inget för din lilla snutta?
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-03 13:17:52 följande:
    Åh, nu vet jag inte hur jag ska göra, beställa KIK-KID dressen från Ajabaja idag och betala frakt eller vänta till min lokala butik öppnar i övermorgon och se om de har strl 92 där?
    ring eleraff idag de har grön och grå enligt mina källor
    annikandy skrev 2008-03-03 13:17:13 följande:
    Vill oxå ha lite kikkid, får nog bli till Pontus blir lite jobbigt men en dress till Alicia när hon ska på toa och sådär. Men har sån beslutsångest om vilken färg jag ska välja. Va helt inne på grön innan jag såg buttelina´s bild juh
    min dotter har inte heller nån blöja, men det fick bli en dress i alla fall den gråa är superfin!
    gosmamman skrev 2008-03-03 13:18:45 följande:
    Jooooo den skulle vara sååå fiiin på bebben och den kortärmade lite längre "jackan" på storasyster men tyvärr måste jag vänta då det dammar i plånboken somvanligt, speciellt nu när vi repat bilen för 3000 kr
    Ja, det var ju lite tråkigt Jackan är SKIT fin i verkligheten. stod och klämde på den oxå
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-03 13:22:13 följande:
    beror ju på hur tajt mudden e.. Hon kliver ur alla molo byxor just nu, trampar på dem pga den lösa mudden o vips e hon byxlös
    mudden är INTE hård, hon kommer trampa på dom om du inte syr i en mudd själv...
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-03 13:25:36 följande:
    Ja, jag blir vansinnig på detta... *arg*
    så himla trist!! att dom inte kollar igenom kläderna innan dom skickar. om du vill kan jag prova 86an på isabel när hon vaknar så kan du få se.. funkar den på henne så är det ju storlek 86 du ska ha till ida. 92 på lillebror hade blivit tok stort. tycker inte att det är så himla fint med värsta tyg massan nere vid benslutet...
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-03 13:28:15 följande:
    Ja jag ska göra det. Jag ringde dem och hon är så himla gullig! Hon var nästan säker på att hon har strl 92 (de har stängt mån och tis och hon var inte i butiken) så då väntar jag till onsdag och finns den så köper jag den då. De har grön oh grå så jag får fundera på färg tills dess men är nästan säker på att det blir en grön. Vi får fylla en sida i bildtråden sen med bara bilder på alla våra barn i KIK-KID dressar
    en grön hade varit super på din grabb
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8