Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

jompa skrev 2008-03-03 15:24:09 följande:
    Ahh lite trumpen men ack så söt.Har hon vänt på strumpan eller har du någon special strumpa från IdaT?
    hehe, det frågade tjolla oxå hade varit fint om idats strumpor hade sett ut så men det är isabel som tyckte att strumpan skulle vara upp och ner idag
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-03 15:33:36 följande:
    Jag blir bara mer o mer övertygad om att jag valt rätt strlk nu :)
    bra
    Tjollabolla skrev 2008-03-03 15:35:57 följande:
    Å jag om att jag valt fel   

nu ska jag sticka och posta lite paket c u
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-03-03 17:21:59 följande:
    Buttelina:OOOO så fina kikkid-barn Längtar tills min dress kommer, hoppas att den passar lika fint som på Isabell trots att Emma har blöja..
    tack du tog 92 va? den kommer säkert sitta jättebra!
    Duntoffla skrev 2008-03-03 17:39:26 följande:
    Åh Butte! De är ju helt fantastiska Katvig klädern!. Tycker att färgerna ser mycket mer skarpa ut på din bild än på butikernas hemsidor.
    ja, helt underbara färger. älskar dom verkligen
    J essica skrev 2008-03-03 17:43:09 följande:
    Butte: Massor med fina kläder i BT
    Tack då ska vi inte snacka om det fina rutiga molo som din tös har på sig!!! helt underbart!!

Nu har jag snart shoppat allt jag vill ha när det gäller katvig och molo. Nu sparar jag mina pengar till idat! jag ska ha mer kottar och så ska jag ha hajar, humrar och massor av flodisar
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-03 18:39:37 följande:
    Jag har ju inte ens börjat med katvig Men Molo har jag nog allt av om det inte kommer mer...
    hehe, förstår att du har allt du vill ha av molo så som du har shoppat jag vill ha några linnen till isabel sen är jag nöjd. av katvig vill jag ha en gul suit och en till sommarsuit, velourbyxor och velour boilersuit

idat vill jag ha MASSOR!

Urban elk som jag ville ha, blir det inget av för dom var småååå i storleken. möjligtvis att 86 passar just nu, men inte i sommar... så ser nån urban elk heldress med kort ärm i strl 92 så anropa BUTTELINA
  • Buttelina
    Tuffelisa skrev 2008-03-03 19:15:31 följande:
    Vet ni om IdaT vårnyheter har kommit någonstans?
    bara i dk...
  • Buttelina
    Martha skrev 2008-03-03 19:21:10 följande:
    hejh hej vart hittar man dom där dressarna? var ju super snygga.. :)
    menar du heldressarna? den grå och rosa? finns på ajabaja, freshmilk...
  • Buttelina
    Martha skrev 2008-03-03 19:21:10 följande:
    hejh hej vart hittar man dom där dressarna? var ju super snygga.. :)
    Tuffelisa skrev 2008-03-03 19:21:53 följande:
    Finns de i någon dansk webbshop för förhandstitt?
    kolla houseofkids.dk
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2008-03-03 19:20:16 följande:
    Åhhh har ni sett de fina småfolk regnkläderna på elva små troll`? sååå fina!
    hittar inte Oskyldig
  • Buttelina
    Martha skrev 2008-03-03 20:28:16 följande:
    Föresten hur är dom i storlekarna, har en dotter som är 94 cm ca tror ni hon kan ha 92 om det är största?
    finns bild på min dotter i bildtråden där hon har storlek 92. hon är 90cm lång...
    belladona skrev 2008-03-03 20:33:56 följande:
    nej inte rosa har kollat där 2 gånger nu .
    har bara sett rosa på ajabaja tyvärr...
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-03 20:56:12 följande:
    Vad ni har skrivit tjejer!! Tog ju evigheter att läsa igenom ...Ja, dessa KikKid-suitar är ju lite konstiga. Grymt långa, men inte så långa i kroppen utan bara väldigt långa ben. Man förstår inte riktigt hur de tänker, men men...Butte: Så fina barnen var i dem . Idag blev det en KikKid solhatt till Ilon. Så svårt att hitta fina solhattar till pojkar tycker jag, så jag ville köpa den här nu så man inte står där i maj och inte hittar nån fin för alla är slut...Ja, och sen kom precis småfolk när vi var inne i butiken, så Liam blev helfrälst i en gul "tröja" med rosa äpplen på. Kunde ju inte säga nej till honom, som är så frälst i gult, så han fick den. Tog inte ur den ur plasten förrän vi kom hem och då visade det sig vara en klänning .... så den får åka tillbaka till butiken . Lite för flickigt för min smak ...Men såg Småfolks FINA regnkläder ! Åh, blev helt kär!! Men Ilon har Katvigs regnbyxor så jag känner inte att han behöver nya och jackan passar ju inte alls till (+ att jag tror de ska säljas i set) och Liam har Katvigs regnjacka och därmed inte så fint med småfolks-galonisar till. Vet inte vad de kostade heller, så nej, det får vara för tillfället...Idag var vi iaf och tog bort stygnen på min lille plutt. Åh, han satt så stilla i mitt knä medan de tog bort dem. Men nån gång så såg jag hur tårarna började rinna innan han började låta lite... Lille plutten! Men det var nog minst 6 stygn.
    men fick han inte ha en klänning jag är helt kär i kik kids dressar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8