Lite OT, men jag har vart på 100-tals mammagrupper, för att träffa likasinnade(folk som har lika gamla barn), men jag vet inte varför, varje gång jag gått där ifrån har jag känt mig tom och ensam. Ingen vill prata med mig, frågar jag nått så kollar alla på mig, blir tysta och tänker väll förmodligen nått i stil med "det där frågade hon bara för att hon var ung mamma". Känner mig bara dumförklarad. Varför kan inte alla "vuxna" mammor, beté sig som vuxna och ge oss en chans? Jag är inte dum i huvudet! Verkligen inte! Jag har en dotter på jorden och en bebis i magen och är 17 år. Men jag älskar mitt liv som mamma! skulle inte vilja förändra nånting! Vill bara vara hemma med mina barn och ge dom ett bra liv och en bra uppfostran! Jag vill även tillägga att jag INTE bor hemma hos min mamma, utan i ett fint hus jag och min fästman har köpt. Vi är inte fattiga, bara för att jag inte gått klart skolan(han jobbar) och jag är verkligen inte ointelligent..
PS. tar inte åt mig av vad ni skrivit här, jag vet att det inte var riktat mot just mig eller att ni skrev det för att va elaka. Ville bara säga det, i hopp om att någon tar åt sig av mina ord och tänker lite på det