Ni med SVÅR halsbränna...
... vad har hjälpt er? jag har provat Gaviscon men det hjälper ingenting. Vad ska jag köpa? jag håller på att bli galen
... vad har hjälpt er? jag har provat Gaviscon men det hjälper ingenting. Vad ska jag köpa? jag håller på att bli galen
Jag äter Omeprazol som alltså innehåller samma sak som Losec Mups, men är billigare. Rekommenderas!
Losec Mups - Jag tog ert tips på allvar och köpte mig ett paket! Tog en tablett i fredags och har inte behövt ta en till! Helt otroligt vad effektiv den är!! TACK för tipset!!!
Hej! Man kan alltså ta Omeprazol Sandos 20 mg. Jag har dom hemma och vill verkligen börja m. dom nu.Varför rekommenderar barnmorskan bara Gaviscon på sin höjd som nu är helt verkningslösa, någon som vet?
tvilling 76 skrev 2007-12-17 09:43:16 följande:
Finesse: Fast Losec har väl varit ok länge att ta när man är gravid? Det är ju inte bra om man går med så svår magbränna så lång tid att det utvecklas till magsår heller...
becky J skrev 2007-12-17 10:25:39 följande:
Finesse: Ja, jag väljer också att lita på vad Apoteket säger, halsbrännan är för kraftig för att man ska orka leva med det i flera månader.
becky J skrev 2007-12-17 10:30:47 följande:
Jag kunde inte sova eller äta utan att kräkas när jag hade halsbränna så det funkade inte alls...