Mina goa vänner!
Shit, vad mycket det var att välja på almanack-sidan! Blir ju helt snurrig ju ![]()
Shit, vad mycket det var att välja på almanack-sidan! Blir ju helt snurrig ju ![]()
Haha, nä det förstår jag
Shit, jag hade också valt en grå med rosa text... Lite trist kanske... Har iofs inte bestämt mig riktigt än... Vi kanske har valt olika nyanser ![]()
Jag ska i alla fall skriva Sara på rad 1 och 2008 på rad 2.
Haha, nä, vi kommer nog inte jämföra almanackor så ofta
Ska göra en sista koll nu innan jag beställer!
Morfar med fru har varit här ikväll. Full fart
Moa ska vara där en stund på lördag också, för Magnus ska också passa på att jobba då.
Sussie:
Jag beställde till slut en mörkgrå med ljusrosa text. Skitsvårt att bestämma sig ju! Men de kändes jättefina, tack för tipset! Och vilken bra hemsida det var!
Vi har samma goda smak du och jag
Jag tog kalenderår 2008 nu när jag inte jobbar inom skolvärlden längre. Kanske är på tiden att jag gör en bättre affär än dig
![]()
Men shit, vad ni skriver när jag skriver! Hinner ju inte med ju
Ja, Camilla, så är det ju
Hur känns det förresten att byta efternamn i vuxen ålder? Fick ni ingen identitetskris, ni som gjort det? ![]()
Sussie:
Ja, ingen av er har ju ett direkt kort efternamn heller
Och Cornelia är ju också ganska långt! Hon kommer slå rekord i långt namn! ![]()
Hmm... Vi äter typ aldrig frukost tillsammans nu för tiden. På helgen får ju alltid en av oss sovmorgon. Lite trist.
Det här med giftermål... Alla ni verkar ta för givet att ni ska ta killens efternamn när ni gifter er? Är det nåt ni pratat om eller är det bara så, att ni som sagt tagit det för givet? Camilla; Strindlund var väl ditt om jag förstod det rätt?