Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Neeej Anna! Måla inte fan på väggen nu bara, det kan lika gärna gå över till imorgon. Hoppas du får vara frisk så ni kan njuta av resan! Jag tror man klarar sig hela livet trots att man inte bakat bullar Det finns ju på affärn

Det blev moccarutor idag också man jag blir tokig på vår ugn! Den står inte rakt så har man något i en långpanna så flyter det ju iväg till ena sidan och blir ojämnt! grrrr

18300 är ju kanon Annica! Du har väl inte så många års erfarenhet va? Det har hänt otroligt mycket på undersköterskelönerna på några år. Visserligen var jag ju bara vårdbiträde när jag började men jag såg att då tjänade jag 12 000:- lite skillnad...

Älskade unge!

Hälsningar från Thailand! Nellie och Andreas är sjuka så de har varit till läkaren 2 ggr men annars har dom det varmt och bra! Fick smset idag på jobbet och hon skrev att dom just då skulle gå på resturang och äta en god middag. Liiiite avis blev jag

Älskade unge!

Sara: Kan det ha varit farfar och faster som hämtade Moa idag? Tyckte det var er bil och det såg ut som dom hade problem att få fast barnet i bilstolen

Älskade unge!

Usch det låter verkligen inte kul Sara

Vad gäller melodifestivalen så tycker jag Upp och hoppa var klart bäst, man blev verkligen lycklig av den låten! BWO var väl bra men är lite less på deras låter, de låter ju som sagt likadant a.-llihop. Operalåten gillade jag också! Peter blodtryck steg när han hörde (såg ) Caracola

Annars är det bara arbete hela helgen, är hemma på timmar nu och börjar fyra igen...

tjing

Älskade unge!

Hurra för mig

Ska jag vara ärlig så har jag inte ens hunnit säga/skriva något! Har ju jobbat hela helgen och igår också....

Annika: Håller alla tummar och tår för er!

Älskade unge!

Tack för alla grattis hörni!

Någon som vill hitta på något imorgon? Kanske ÖF på förmiddagen? Anna?

Vi är lediga hela dagen så vi jett ju hitt på nå!

Anna: Såg lite från musikalen på Lets Dance i fredags och det ser verkligen skitkul ut! Fick jag välja yrke så skulle det lätt vara musikalartist

Ikväll ska jag jobba, börjar klockan två så jag har lite dötid innan jag börjar, Viktor måste jag ju lämna på dagis innan lunch så han är redan där...

Blä har fått tillbaka magkatarr och halsbränna och det med besked lite mindre stress kanske och lite bättre kost? Fundersam

Vad gäller den där Isaksson så är han INTE bra, bara så ni vet

Älskade unge!

Alla som är sugna får gärna komma hit och fika i eftermiddag!

Älskade unge!

Det är lugnt Anna! Viktor sover också

Älskade unge!

Tack för ikväll tjejer! Å kul att så många kom ändå!

Natti natt... börjar sju imorgon men sedan är det heeeelg

Älskade unge!

Sara: Men guuuuud det låter precis som det skulle vara Vicke!!! Förvånad

Grattis Sussie! Länken fungerar dock inte så jag kan inte se

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!