• Tuttie

Mina goa vänner!

annica:Kul o shoppa lite.

Här blir det verkligen att hålla i stålana..nu när vi ska spara lite pengar till resan, vi ska ner till Sthlm o sen måste kanske jag ner till boupptäkningen igen , ska se om vi kan lösa den över telefonen, man är ju inte gjord av pengar..Tyvärr.

Sara: usch låter inge trevligt.Hoppas du piggar på dig. Spec innan lördag.

Ja visst låter det lite fint.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Förresten..Cornelia har börjat disa vällingen... Hon dricker en halv flaska om man gör på 250-270 vatten... Både på morgonen och kvällen.

Dags att inför nått annat snart då kanske. Eller så får hon klara sig till frukosten på dagis.

• Tuttie

Sara: Så det är Magnus som är hemma med Moa? Och du är bara sjuk?
    Det kanske är dags attdu oxå går till läkarn... Eller hur!

Hoppas verkligen du piggar på dej.

• Tuttie

Sara. Ja hoppas du slipper.

Varken igår eller idag (än så länge) har jag haft någon större aptit... Är inte hungrig... Igår åt jag en macka till frukost, ett pkt nudlar till lunch och två (tunn) pannkakor till middag..

Idag åt jag en halv portion havregrynsgröt.

Suck!

Annars, om det inte är någon klädkod för begravningen måste man ha svart då?

Ska man ha kjol eller byxor eller kläning.. Anders komemr ha en svart kostym kan jag oxå ha byxor då?

• Tuttie

Sara: Tack!

• Tuttie

Tack milla.

Men Oj vad tragist Sara..

• Tuttie

Suck..Vi sitter och kolalr flyg till SThlm till begrqavningen och för oss 2 kommer det kosta runt 3000 kr. Det är fan dyrt. + blommor + mat + åka hit och dit  i kollektivtrafiken...

Känns så surt.

• Tuttie
    Alice i Umeå skrev 2008-02-14 14:03:27 följande:
    Jo, nu börjar det bli tugnt. Idag fick vi en tid för vårt andra ultraljud den 3 mars. Ska bli spännande. Och den 5 mars ska jag göra glykosbelastning. Känns inte lika kul men men... Alice sover, somnade inte förrän kl 13:20 ca. Vi sov ju typ till kl 9 så då blir allt lite förskjutet. Annica: Duktigt med promenad, var bara ute ca 10 minuter när Alice skulle sova, tycker inte att det är så roligt när det blåser så mycket, ändå verkar det ju lugnare idag än igår. Jag försöker vara hurtig på cykeln i stället. Köpte ju en på ÖB, fick ett blad idag och då hade de sänkt den med 100 kr. Typiskt!! Men det var ju inte så farligt ändå, jag betalade 895 kr. Känns helt ok för en ny cykel.
    Åh jag fick ju oxå göra så sent ultraljud. kul!

Sara. krya på dej. Hoppas Moa piggar på sig nu då när hon får pencelin.
  • Tuttie

Hallojsan tjejer!

Jag har haft lång dag på jobebt idag 7,30-20,00 Men när jag kommer hem så står en rödros modell Lååång o en burk Gelehjärtan här... Han är för go min älskling.

Cornelia pratar oxå på mycket, idag åt vi burgare till midda(hann hem o tvär äta) och jag o Anders åt med bröd men C fick i sin talrik o bröd till.. Och a hade glömt att ge henne en gaffel..och hon tjata och affe Jasså säger jag har pappa drukigt kaffe.. nej  mamma Affe säger hon.. o så håller vi på en stund..vi säger även ät nu  ja affe.. Tills vi tillslut ser att hon inte har nån gaffel o Anders ger henne en ..O hon skiner upp Mamma titta affe ....

Så mitt hjärta måste ju tyckt vi var pucko.. Inte alltid så lätt.

Hon har ju även lärt sig säga Cornelia -> Onelia Och Onne (=Conne)

Stackars Moa. Hur mår du då Sara?

Soff: SURT!

• Tuttie

Men camilla... Hoppas verkligen inte det är nått allvarligt..

men bra att dom kollar upp henne. *Kramar om*

Svar på tråden Mina goa vänner!