Liloot skrev 2008-02-20 16:43:54 följande:
Sofia: Ja, riktigt skönt att det inte var någon magsjuka.Guu så gott med nybakade bullar. Jag har aldrig bakat bullar Sussie: Jag tycker du ska ringa och höra! Är du inte utvald så är det ju bara att säga tack ändå, då vet jag. Ringer man så visar man ju intresse också, så då kanske du får komma på intervju även om dom inte tänkt det från början Lycka till! Jag har fått världens förkylning i huvudet. Kan inte förklara, men jag har så sprängande ont i hela huvudet och pannan, och speciellt när jag böjer mig ner. Är det bihålorna eller? Någon som har något tips hur man kan lindra det? Tänkte speciellt på flygresan imorgon... blir inte så skoj kan jag tänka mig.Fick återbud på min sista kund, klipp och färg. Så jag fick hämta Thea lite tidigare. Nu ska jag och Thea fara och handla lite, sen ska jag nog börja lägga fram det jag ska ha med mig imorgon.Ikväll är det LOOOOOOOOOOST! YES! *längtar*
Anna låter som bihållorna. Det finns risk att hela ansiktet sväller upp och du måste du får dämpande och sen även penecilin. Ring Citymottagningen och be om tid ikväll.