Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Fru Indosaurie

Var köpa chilicheese?

På max och burger king vet jag ju att man kan köpa det
    men jag har för mig att jag har sett det på påse någonstans..
    någon som vet?
    googlade och hittade att det såldes i 1kg påsar på axfood men det låg ju långt åt helvete från sthlm. Attans!

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Svar på tråden Var köpa chilicheese?
  • lilla my 82

har köpt på ica maxi ngn gång fast i jkpg:P

• Fru Indosaurie

det var som fan! Kanske är där jag har sett dom.
    Är dom goda då?

• Rombin

Åh.. jag är helt tokig i chillicheese!! mmmmmmmmumma!!.... meddela när nån vet exakt vart man kan köpa!.. fast undra om dom är lika goda som på Max??.. =/

• Fru Indosaurie

haha.
    Jag älskar också chilicheese. Åt det för första gången som gravid idag och just nu känns det som att jag aldrig skulle ha gjort det
    Magen håller på att gå sönder av chilicheesebegär

• lata kocken Johanna

axfood finns nästan överallt...

men som privatperson får du inte handla där - du måste ha kundnr...

willys och hemköp har ofta kundnr hos servera - så de kan ta hem om du frågar efter det (och köper hela lådan, 5 kg)

• Fru Indosaurie
    lata kocken Johanna skrev 2007-12-12 18:07:25 följande:
    axfood finns nästan överallt...men som privatperson får du inte handla där - du måste ha kundnr...willys och hemköp har ofta kundnr hos servera - så de kan ta hem om du frågar efter det (och köper hela lådan, 5 kg)
    tusen tack! minsann du vet allt
    jag såg att man var tvungen att ha org.nr för axfood men det kan man väl fixa om det ska behövas
    det kanske är på willys jag har sett påsarna då.. fast några 5 kg var det nog kanske inte
  • lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:09:37 följande:

tusen tack! minsann du vet allt jag såg att man var tvungen att ha org.nr för axfood men det kan man väl fixa om det ska behövas det kanske är på willys jag har sett påsarna då.. fast några 5 kg var det nog kanske inte
    det är transparenta påsar i en pappkartong så jag tror inte att de har chili cheese poppers

org nr räcker inte du måste ansöka om kundnr - och det krävdes åtminstone förr en viss omsättning för att få numret (DÅ var det handla för minst 10' om året)
  • Fru Indosaurie

tusen tack för svaret!

suck. nåväl, får höra med willys om jag kan få köpa en 5 kg kartong undra vad det kan kosta? får bli min julklapp till mig själv

• lata kocken Johanna

ca 400 borde det gå på

• Kenzie

Jag har sett det på hemköp, men det var ett tag sen nu. Jag gör egna poppers istället. Hyfsat enkelt och såå mumsigt.

Älskade Theodor 060329
Svar på tråden Var köpa chilicheese?