• Fru Indosaurie

Var köpa chilicheese?

På max och burger king vet jag ju att man kan köpa det
    men jag har för mig att jag har sett det på påse någonstans..
    någon som vet?
    googlade och hittade att det såldes i 1kg påsar på axfood men det låg ju långt åt helvete från sthlm. Attans!

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Svar på tråden Var köpa chilicheese?
  • Fru Indosaurie

hm, ja men det var ju inte så farligt Oskyldig

en fråga till då som du kanske inte vet, dom chili cheese poppers, är det samma som exempelvis max köper in?
    så dom inte smakar skit och så har man 5 kg

• Fru Indosaurie
    Kenzie skrev 2007-12-12 18:24:15 följande:
    Jag har sett det på hemköp, men det var ett tag sen nu. Jag gör egna poppers istället. Hyfsat enkelt och såå mumsigt.
    hur gör du dom då? jag googlade som sagt och hittade något recept men själva sidan funkade inte att gå in på..
  • lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:24:28 följande:

hm, ja men det var ju inte så farligt en fråga till då som du kanske inte vet, dom chili cheese poppers, är det samma som exempelvis max köper in? så dom inte smakar skit och så har man 5 kg
    det är samma som sibylla har iallafall
  • BabyJay

Tycker du kan maila axfoods kundsupport och fråga. Kanhända finns det att köpa i någon av deras butiker (hemköp, willys) eller så kan nog en av butikerna säkert ta hem!

• werner

Men jag har ju sett chilicheese i frysdisken på typ ICA eller COOP. Av märket McCain har jag för mig... Eller har jag drömt?

• Fru Indosaurie
    Kenzie skrev 2007-12-12 18:26:41 följande:
    www.ica.se/FrontServlet&state=re...
    tack! Låter också gott. Får testa någon dag om jag orkar anstränga mig utan att kräkas.
    Receptet jag såg förut var väldigt likt dom man köper på max men som sagt så gick det inte att få upp det
    lata kocken Johanna skrev 2007-12-12 18:26:44 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:24:28 följande:det är samma som sibylla har iallafall
    tack! har dom på sibylla också?! undra var närmaste sibylla ligger.. värt att kollas upp!
  • Fru Indosaurie

men åååååååh så bor man i en håla med närmaste sibylla låååångt härifrån! aaaaaaah.
    varför slutade mcdonalds med sina? Gråter

• lata kocken Johanna
    BabyJay skrev 2007-12-12 18:27:35 följande:
    Tycker du kan maila axfoods kundsupport och fråga. Kanhända finns det att köpa i någon av deras butiker (hemköp, willys) eller så kan nog en av butikerna säkert ta hem!
    men axfood är ett snabbgross - de har inga butiker

däremot hör axfood, servera, matsäljarna, willys, hemköp, åhlens etc till axel jonsson koncernen så det finns en liten kontaktyta så - men det är INTE axfoods butiker!
Svar på tråden Var köpa chilicheese?