• Fru Indosaurie

Var köpa chilicheese?

På max och burger king vet jag ju att man kan köpa det
    men jag har för mig att jag har sett det på påse någonstans..
    någon som vet?
    googlade och hittade att det såldes i 1kg påsar på axfood men det låg ju långt åt helvete från sthlm. Attans!

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Svar på tråden Var köpa chilicheese?
  • Fru Indosaurie
    werner skrev 2007-12-12 18:28:00 följande:
    Men jag har ju sett chilicheese i frysdisken på typ ICA eller COOP. Av märket McCain har jag för mig... Eller har jag drömt?
    Missade helt det här inlägget!
    Jo jag vet ju att jag har sett i någon butik förut! kommer bara inte ihåg vart. Måste nog kolla upp det ändå.
  • Fru Indosaurie
    Queequeg skrev 2007-12-12 18:38:19 följande:
    martin olsson har haft det
    kan man handla där som privatperson?
    Har en bekants syster som jobbar där
  • lata kocken Johanna

men det finns määäängder med sibyllakök i hela sverige!

• Fru Indosaurie
    lata kocken Johanna skrev 2007-12-12 18:41:52 följande:
    men det finns määäängder med sibyllakök i hela sverige!
    närmaste för mig är i centrala sthlm.. lite bökigt. Närmaste Max är tillräckligt långt för att det ska vara kallt innan jag kommer hem

hittade mccain!
    www.mccain-nordic.com/consumer/sweden/ff_chilicheese.asp

ska bara hitta en återförsäljare och se om det är gott.
  • BabyJay

Axfood är koncernen som äger willys och hemköp mm. Därför kan alla butikerna plocka in saker som finns inom axfoods sortiment. Tro mig...

Axfood snabbgross har visserligen ett eget sortiment, men det är inte omöjligt att en annan butik kan plocka in en viss vara om det efterfrågas.

Axfood är concernen inte affären. Den heter axfood snabbgross. Tidigare dagab snabbgross. Bara bytt namn pga ägarbyte.

lata kocken Johanna skrev 2007-12-12 18:38:46 följande:
    men axfood är ett snabbgross - de har inga butikerdäremot hör axfood, servera, matsäljarna, willys, hemköp, åhlens etc till axel jonsson koncernen så det finns en liten kontaktyta så - men det är INTE axfoods butiker!
  • lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:45:24 följande:

närmaste för mig är i centrala sthlm.. lite bökigt. Närmaste Max är tillräckligt långt för att det ska vara kallt innan jag kommer hem hittade mccain! www.mccain-nordic.com/consumer/sweden/ff_chil...ska bara hitta en återförsäljare och se om det är gott.
    det är en av de vi har - transparenta påsar (med ngt tryck på) i 5 kilos låda...
  • Fru Indosaurie
    lata kocken Johanna skrev 2007-12-12 18:49:15 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:45:24 följande:det är en av de vi har - transparenta påsar (med ngt tryck på) i 5 kilos låda...
    oj. men det kanske finns mindre för privatpersoner.. för mccain har ju iaf potatisprodukter som man köper i frysdisken i normala förpackningar.
  • lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:51:38 följande:

oj. men det kanske finns mindre för privatpersoner.. för mccain har ju iaf potatisprodukter som man köper i frysdisken i normala förpackningar.
    förhoppningsvis
    de restar en hel del specialprodukter i omgångar så testa
  • Fru Indosaurie

Nu kom min sambo på det! prisextra! jeeeeij!
    vet inte om jag ska skicka ut honom nu?

• lata kocken Johanna

försök vara liiite snäll

han kanske kommer hem med en påse poppers, en påse lussekatter och julmust imorgon istället

Svar på tråden Var köpa chilicheese?