För oss med barn som inte sover!!!
Tack Tozza för svar.
Inatt tog sambon natten här så jag fick sova, så skönt! Sen kl 9 sover han nu och även grabbarna för tillfället ute på bron.
Tack Tozza för svar.
Inatt tog sambon natten här så jag fick sova, så skönt! Sen kl 9 sover han nu och även grabbarna för tillfället ute på bron.
Applemum:
Vågar inte lägga till mig på listan då det känns som ett dåligt omen eller nåt haha. Mina grabbs är iaf 9 mån.
Inatt sov det skruttigt igen, ena killen verkade dock ha lite ont i magen och var gasig/pruttig. Vet inte varför de är så pruttiga ibland nån som har råd?. Funderar ibland på om de skulle kunna vara överkänsliga mot nåt.
Ingen mer som har pruttiga bebisar? Jag funderar som sagt om de får för mycket mat eller om det är nåt de inte tål.
Hur testar de dessa små mot allergier?
Kan man prova utesluta mjölk på egenhand eller är det dumt/farligt tom??
Tack för alla svar angående allergier och pruttar...fler mottages tacksamt.
Tozza: Aha är det gluten i EnoGo (har bytt namn) men inte i nutamigen? Är ju helt lost inom detta, och hur testar man som sagt? Måste ringa BVC imorgon låter det som.
Tozza: Mina är 9 mån.
Tack för svar 3hjärtan skönt att få lite input.
Har pratat med BVC idag angående killarnas pruttighet och att de inte sover så bra. Bara så ni vet så ska inte 9-månaders behöva vakna och skrika av pruttar...vi borde ha ringt tidigare kändes det som men hade man ringt "för tidigt" så skulle man säkert få skämmas för det med. Hm det var inte ens min "tant" vi fick prata med idag utan hon skulle ringa upp imorgon så får vi se vad de gör. Kan ju vara mjölk eller gluten eller nåt sa hon.