För oss med barn som inte sover!!!
Godmorgon tråden! Mina grabbs vaknade sjukt många gånger igår mellan 19.30 och 00 men sov sedan till 06! Båda två dessutom, såå sköönt. Idag skulle BVC ringa upp angående pruttigheten får se vad de säger.
Godmorgon tråden! Mina grabbs vaknade sjukt många gånger igår mellan 19.30 och 00 men sov sedan till 06! Båda två dessutom, såå sköönt. Idag skulle BVC ringa upp angående pruttigheten får se vad de säger.
Nu har BVC ringt upp och denna lät inte lika "dömmande" som den jag pratade med igår, tur. Ska testa att utesluta all mjölk i minst 3-5 dagar. Jag trodde man var tvungen att göra det längre men hon sa att det brukade visa sig snabbt...jaja ingen hindrar en väl från att testa lite längre iaf.
Vi sov en vecka hos mina päron senast i julas. Vi har eget rum där och grabbarna har resesängar bredvid vår dubbelsäng men inte sover de bättre för det.
Mamsnest:
Ok.
Mamasnest:
Jo våra väcker varandra ibland men inte jämt men de sover ju som krattor med båda två. För dig blir det säkert annorlunda om den äldre sover bra menar jag. Hm vi kanske borde ha våra i varsina rum men jag tycker det är så svårt att lägga dem själv då samt att lugna dem på natten om de vaknar samtidigt. Men även jag ska ta mig en funderare...vi har ju haft dem i varsina i omgångar fast med en vuxen i varje med och vi kanske väcker dem också.
Applemum:
Önskar dig all lycka och hoppas ni får fortsätta sova
Halloj i tråden. Har varit på middag ikväll och grabbarna fick somna i våra famnar efter att de ätit sin nya peckelvälling och sen la vi över dem i en resesäng i hallen. Hm de sov sen resten av tiden vi var där och de sover fortfarande hemma i spjälisarna. Detta har hänt nu flera gånger när vi varit bortbjudna att de sover som små änglar och folk tycker vi har det så bra haha de skulle bara veta! MEN man undrar ju varför de sover så bra när vi är på middag om det är att de är uppe lite längre och är mer trötta eller vad det är????
När vi bott borta en vecka eller så hos mina päron har de inte sovit bättre och då sover de också i resesängar.
Hoppas ni får sova inatt nu! Och vi med såklart