För oss med barn som inte sover!!!
varför kan inte min dotter också sova ute i vagnen, nej det ska tittas och kollas på allt istället och nåde den som försöker lägga henne så att hon inte ser nåt
varför kan inte min dotter också sova ute i vagnen, nej det ska tittas och kollas på allt istället och nåde den som försöker lägga henne så att hon inte ser nåt
MASSA kramar till er som inte fått sova inatt. Det har jag fått göra *det var ju på tiden* Har faktiskt ingen aning om hur många uppvak det var inatt men skulle gissa på 2. Jag sov såå djupt så jag har knappt nåt minne av att jag slängt fram tutten men det har jag nog.
Men igår hade vi maratonläggning. Från 18 till 20 buffade vi om vartannat tills hon somnade. FATTAR INTE?!
Familytime, vlkommen till den sömnlösa klubben! Och lycka till ikväll med överraskningen!
Hörde nånstans att när man ammar så gör hormonet att man klarar av upphackade nätter mycket bättre. Ammar man inte kan det vara direkt farligt att inte få någon sömn. HJÄLP säger jag bara, jag som hade tänkt sluta amma snart.
Nej jag ska nog amma ett tag till tror jag
Gaah nu har jag fattat...Min dotter är beroende av bröstet för att somna (vilken nyhet). Trots att hon får mer än 100 ml välling + ammas innan sovdags så vaknar hon efter 2,5-3 timmar och vägrar somna om om hon inte får bröstet. Så fort hon får tutten så ammar hon 2 sekunder sen sover hon igen. Så är det VARJE kväll. Vilket totalt onödigt uppvak!!
Inatt har hon vaknat 1 g/timme eller med 1,5 timmes mellanrum och inte velat amma, bara rumlat runt i sängen. SKOJ!