Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För oss med barn som inte sover!!!

Mamma till bröderna bus skrev 2008-02-24 21:08:20 följande:
    vi kör eyeQ ( läkaren s att den var bra för nattsuddare till barn)
    Aldrig hört talas om den, från när kan den ges? Tror eskimo kids är från 1 år. Mina har ju sovit super nu senaste 1 1/2 veckan men inatt var en lite jobbig natt igen speciellt vid 1-2 tiden och då var sambon borta också för att köra ett par kompisar hem från en fest suck men ska inte klaga efter den senaste tidens underbara nätter. Mina är ju bara drygt 10 mån än så har inte testat omega3 däremot så har de ätit rätt så mycket lax på sistone
  • Tvillingmamma2007
    Mamma till bröderna bus skrev 2008-02-24 21:57:55 följande:
    den finns på hälsokost, tror man kan ge den från ca halvåret, fråga de som jobbar där, dom har koll, felix är 16 mån
    Ok tack.
  • Tvillingmamma2007

Microtest:
    Skönt! Är så glad för er skull! Mina har också sovit så mycket bättre de senaste veckorna, hoppas det har vänt för oss båda!

• Tvillingmamma2007

Kikar in i tråden...här har ju grabbarna sovit hela nätter nu med nåt undantag sen mitten av feb...börjar nästan tro att det verkligen har vänt...vill inte skryta eller så...bara peppa och ge hopp att det verkligen kan vända efter 10 mycket jobbiga månader...styrkekramar och hoppas att jag inte får äta upp detta inlägg!

Nu kanske man allvarligt kan börja tänka på syskon haha eller hehe

• Tvillingmamma2007

Ja starta en fortsättning så vi inte glömmer. Själv fick jag på foten för det jag skrev sist, inatt ville ingen ab grabbarna sova, hm, det som gått så bra nu i flera veckor men har precis börjat med en lur på dagen i stället för två så kanske är det det som spökar hoppas det iaf.

• Tvillingmamma2007

Inatt sov Tim hela natten igen från 20 till 7.30 men brorsan var fortsatt orolig. Undrar om det är nån utv. period e dyl här vid 11 mån? Jaja han sov med oss och då gick det tydligen bra, tråkigt bara att man inte sover så bra själv då när han ligger och bökar och sen vaknar han tidigare när han sover med oss så han tyckte det var morgon redan kl 6.

• Tvillingmamma2007

Pasadena:
    Åhh vad skönt för er! Och för henne såklart!

• Tvillingmamma2007

Igår natt sov båda hela natten, inatt fick jag sova mellan kl 4 och 7!! Hmmmm ena killen hade 40 graders feber, den andra vette sjutton vad han pysslade med men sova skulle han inte iaf. Hoppas på bättre natt inatt! Och för er andra också såklart!

Ska ge dem lax till lunch hoppas det hjälper hehe måste köpa eye-q jag med! Finns den som flytande? Nån som har nån länk? Hur mycket ska man börja ge?

• Tvillingmamma2007
    Ipomea skrev 2008-03-13 10:42:02 följande:
    www.vitapost.se har 2 smaker flytande eye q
    Hittade bara tuggisar!? Samt eskimo-kids...
  • Tvillingmamma2007
    Ipomea skrev 2008-03-13 11:22:08 följande:
    klicka på hjärna & ögon --> fettsyror
    Ok tack! Att de inte lagt dem under barn också, det var där jag letade.
  • Tvillingmamma2007

Anki85:
    Grattis till tvillingarna i magen! Mina har precis börjat sova hela nätter nu ibland vid 11 mån, men inatt fick jag sova 3 timmar totalt som sagt hoppas dina föds sjusovare

Svar på tråden För oss med barn som inte sover!!!