• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • giftgrodan

Alltså, jag är SÅ TRÖTT på Cecilias mage :P Visst, den är jättefin, men det hade varit snyggare om hon hade lite kläder på den någon gång. Annars var ju deras dans verkligen grym! Väldigt omvänd lista mot hur det brukar vara, med Danny och Richard i topp och Linda längre ner

• giftgrodan

och Jessica... vilka konstiga kommentarer hon ger ibland.
    "Ja, ni har ju fått lite risigt med röster" eller "Har man så ståtliga tänder måste man ju visa upp dem"

• Petit Coeur

Haha! Jag tänkte också på det hon sa om Tinas tänder! Vad fel det lät! Som att hon har värsta hästtänderna liksom! Hade varit bättre att säga "har man ett så vackert leende.." Men,men det är ju direktsändning... Missade dessvärre Herreys alla tior... Blöjbyte på lillan tjejjan som för övrigt bestämde sig för att gnälla sig igenom hela mammas favvoprogram bara för att man är ensam med henne ikväll... Typiskt... Men är inte Tony R SNYGG???

• ict

Mi

Kaxmaja skrev 2008-02-01 23:04:52 följande:
    vilka två stod mellan???   susanne och??
  • I am Legend

Tyckte det var tråkigt att Susan fick lämna...

• tröllkäringa

jag tycker så här:

Det finns ett X antal som gått dansskolor förut och det tycker jag är DRET ärligt talat. Klart som korvspat att de dansar bättre, lär sig fortare osv...och då alltså blir kvar längre i programmet!

Tycker det ska va på LIKA villkor. alltså NOLL dans innan eller FÖRKUNSKAPER hos ALLA

tyckte det var synd att Susanne åkte, hon är duktig!

(¯`°?.¸ ღ hÅrDrOcKღ ¸.?°´¯)
  • Kaxmaja
    ict skrev 2008-02-01 23:14:55 följande:
    Mi
    Tack
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Frk Svår

Wow, Richards dans! Kände för att stå upp ensam hemma och applådera, men såg sedan att juryn gjorde det istället. Kände mig nästan lite rörd. Fan vad grym han var!!

Tina var verkligen läcker i sin outfit. Och hennes partner är fortfarande en liten hottie. Var han gay eller inte? Minns inte vad ni svarade förrut

Dannys partner, Malin är ju sjukt snygg! Sådär sval och vilka läckra ben hon hade förra veckan! De sitter väl iofs kvar denna veckan, men de syntes lite mer då Hon är så snygg så man nästan skulle vilja ogilla henne bara därför, haha.

Cicci får gärna sluta prata. Och visa magen.

Jag hoppas varje vecka att Dilba ska åka ut. Oki, hon dansar hyggligt, men hon är ju så tråkig. Och jag klarar inte riktigt hennes hårfäste Och det känns lite som om hon drar fram gamla meriter ala Tilde (som drog fram sin kända mamma) genom att dra fram sin syster och sin 100 år gamla slagdänga I'm sorry...

KP är ju bara för skön!

Matte är lite pudding han också faktiskt.

Mi är ett charmtroll, synd att det inte syns så mycket bara.

Linda, kan man låta bli att älska henne? Hon är ju jättesöt. Lite bonusfakta: Såg henne i fyllan och villan för mååånga år sedan hemma i hålan och talade om för killen jag var med då att "Hallå, där är ju Linda Lampenius". Omgiven av två biffar var hon också. Killen var nog fullare än jag och gick fram och sa "Hej Linda, kan jag få en kram" och hennes svar glömmer jag aldrig. "Hur vet du vem jag är?" på sjungande finlandssvenska! Men han fick sig en kram och hennes biffar garvade och frågade om inte de också kunde få en. Jajamensan fick de det!

Det känns faktiskt som om det inte längre är med ngn Lasse Brandeby eller Peppe Eng. Han åkte ju ut först (Uffe) och nu är det ganska dött lopp känns det som. Alla är bra, ingen dansar urkasst och alla är ganska folkkära (fast jag fattar inte riktigt varför Dilba är så folkkär...)

Blir spännande nästa fredag!!

• Squeezetoy

För mig är det OK att Susan åkte ut. Men däremot är det inte längre lika självklart vem jag vill ska åka ut nästa gång längre. Nu verkar det ju som de flesta kan göra rätt bra ifrån sig. Till och med stele Matte liksom.

Äh förresten, ut med Danny så slipper jag störa mig på honom...

• SandyL

jag tror mi åker nästa gång faktiskt...

tina va riktigt bra igår! och richard herrey med!

Mi´s danspartner e la inte så mediavan, haha!!!

Svar på tråden Let`s dance 2008