• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja

Ikväll ska jag banne mig ha godis. Köpte aldrig något förra veckan eftersom jahg inte kunde se Lets dance då. Men nu e de dags för snarr igen

• ict

Matte o Carin ska vara med på 4:ans "efter tio"...hann jag se snabbt. De är tillsammans nu har jag hört rykte om. Ganska söta ihop!

• Miew
    ict skrev 2008-02-08 09:53:29 följande:
    Matte o Carin ska vara med på 4:ans "efter tio"...hann jag se snabbt. De är tillsammans nu har jag hört rykte om. Ganska söta ihop!
    Jag sa det här i tråden för några veckor sen... Jag undrade om det var sant? Varför sa hon i tidningen för nån vecka sen att hon ville förlova sig med sin sjöman? Sl*mpa.
    Viggo & Grys mamma
  • Kaxmaja
    De stod om honom i håant extra såg jag. Att han trodde han var danskung numera hi hi hi
  • SandyL
    carin har väl redan kille?
  • Mamasnest
    Kaxmaja skrev 2008-02-07 16:03:36 följande:
    Ja de undrar jag oxå¨- För när jag e magsjuk så kan inte jag hålla mina spyattacker till reklampauser utan de kommer när de vill. Men jag har väll den vanliga Svensson magsjukan inte stjärnmagsjukan
    Trebarnsmamma på heltid
  • ict

Jag fick höra av en klasskompis...hon hade läst i veckan (vet inte vart) att Carin o Matte nu sagt att de är tillsammans. Om det är sant...ingen aning.

• Miew
    SandyL skrev 2008-02-08 10:11:56 följande:
    carin har väl redan kille?
    Ja, hon är tillsammans med nån sjöman...
    Viggo & Grys mamma
  • emzemz

Trist för sjömannen att ha blivit -brädad- av en snickare! Där fick jag allt till det, hehe..

• Miew
    emzemz skrev 2008-02-08 10:27:21 följande:
    Trist för sjömannen att ha blivit -brädad- av en snickare! Där fick jag allt till det, hehe..
    hahaha...
    Viggo & Grys mamma
Svar på tråden Let`s dance 2008