• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kall öl
    Miew skrev 2008-02-07 15:56:18 följande:
    Vem är Mattias? Är han också nån från Idol?
    Japp... idol 07
  • Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-07 12:22:15 följande:
    Allvarligt jag e kä

Den é skitbra
  • Miew
    Kall öl skrev 2008-02-07 15:57:04 följande:
    Japp... idol 07
    jaha, såg inte i år.
    Viggo & Grys mamma
  • Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-07 15:57:20 följande:
    Den é skitbra
    Japp *dansar runt med magen*
  • mintchocolate

Jag har spyfobi och när jag mår illa ligger jag ner och stirrar i taket. Ingen får gå i närheten av mig. Måste ha lugnt och tyst omkring mig.
    Häpnas jämt över och diskuterade faktiskt i fredags (utan att veta om att någon var sjuk) över hur programledare och andra i TV inte får vara sjuka. De står där och genomför sitt jobb. De är ju verkligen alltid där! Lasse Brandeby dansade ju med vinterkäksjukan förra året och nu visade det sig att Jessica var magsjuk i fredags och kräktes i pauserna Hur gör de?!

Lite OT, men ändå.

• Kaxmaja
    mintchocolate skrev 2008-02-07 16:01:28 följande:
    Jag har spyfobi och när jag mår illa ligger jag ner och stirrar i taket. Ingen får gå i närheten av mig. Måste ha lugnt och tyst omkring mig.Häpnas jämt över och diskuterade faktiskt i fredags (utan att veta om att någon var sjuk) över hur programledare och andra i TV inte får vara sjuka. De står där och genomför sitt jobb. De är ju verkligen alltid där! Lasse Brandeby dansade ju med vinterkäksjukan förra året och nu visade det sig att Jessica var magsjuk i fredags och kräktes i pauserna Hur gör de?! Lite OT, men ändå.
    Ja de undrar jag oxå¨- För när jag e magsjuk så kan inte jag hålla mina spyattacker till reklampauser utan de kommer när de vill. Men jag har väll den vanliga Svensson magsjukan inte stjärnmagsjukan
  • mintchocolate
    Kaxmaja skrev 2008-02-07 16:03:36 följande:
    Ja de undrar jag oxå¨- För när jag e magsjuk så kan inte jag hålla mina spyattacker till reklampauser utan de kommer när de vill. Men jag har väll den vanliga Svensson magsjukan inte stjärnmagsjukan
    Hihi, jag antar att det är så. Undrar om de får genomgå ett magsjuketest för att se om de tillhör stjärnorna innan de börjar jobba.
  • Kaxmaja
    mintchocolate skrev 2008-02-07 16:07:10 följande:
    Hihi, jag antar att det är så. Undrar om de får genomgå ett magsjuketest för att se om de tillhör stjärnorna innan de börjar jobba.
    HI hi hi förmodligen. Jag hade ALDRIG platsat. Bra att jag kan ligga i soffan med min godisskål och klaga istället
Svar på tråden Let`s dance 2008